2011-04-13, 09:04
Medlem
Bra program, det här. Bäst är förstås GW - allt blir så förbannat intressant när han kunnigt benar upp saker och ting.

Blev dock lite besviken på kvällens program därför att man pushat för ett inslag som skulle handla om "massmördaren och seriemördaren Quick". Men något sånt inslag såg i varje fall inte jag.

Gjorde ni?

Senast redigerad av John Ohlsson 2011-04-13 kl. 09:07.
Citera
2011-04-13, 09:33
Medlem
viking76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Ohlsson
Bra program, det här. Bäst är förstås GW - allt blir så förbannat intressant när han kunnigt benar upp saker och ting.

Blev dock lite besviken på kvällens program därför att man pushat för ett inslag som skulle handla om "massmördaren och seriemördaren Quick". Men något sånt inslag såg i varje fall inte jag.

Gjorde ni?

Förra veckan hade ett inslag som delvis berörde Quick, "Homosex-mordet på 1960-talet". Mord på en 14-årig pojke i Växjö, detta var det äldsta mord Quick har erkänt, han var själv 14 år. Dock fanns en bild i en tidning som visade att Quick befann sig på konfirmationsläger i Dalarna samma dag som mordet begicks så han kan omöjligt ha begått det.
Citera
2011-04-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Nyfiken på exakt vad för tipps de har fått angående mordet på KTH-studenten. Kommer hända bra saker i det fallet enligt GW.

Jag fick känslan av att nån talat om vem det är som ringer in tipset om den knivhuggna. Han känns ju väldigt trolig som GM, och när hon programledaren sen frågar GW om just den där mannen så råkar han ju i stort sett försäga sig "Ja, men jag har ju sagt att jag inte kan gå in på de detaljerna" eller liknande. Hur som borde vi väl snart få reda på det iaf.

Kul också att GW ska göra sommarprogram, man kan i stort sett inte få nog av hans sköna stil
Citera
2011-04-13, 13:08
Medlem
Tjyvass avatar
Programmet efter det som hade handlat om da Costa blev det ganska tydligt att det förekommer viss propaganda. De fick ju lov att visa upp ett exempel på fall där två läkare tidigare hade mördat en kvinna så implicit kan ju även allmänläkaren och obducenten vara skyldiga.
Citera
2011-04-13, 13:23
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Fattade inte heller det med kvinnan i inslaget, det framgick ju inte vad han hade för hållhake på henne.

Det framgick inte i programmet. Här är tråden om mannen. Domen fanns iallafall tidigare där.

https://www.flashback.org/t278460

En till tråd:

https://www.flashback.org/t198852
Citera
2011-04-13, 13:38
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Det framgick inte i programmet. Här är tråden om mannen. Domen fanns iallafall tidigare där.

https://www.flashback.org/t278460

En till tråd:

https://www.flashback.org/t198852

Vilken vidrig människa!
Citera
2011-04-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Nyfiken på exakt vad för tipps de har fått angående mordet på KTH-studenten. Kommer hända bra saker i det fallet enligt GW.

Kan det vara så att man har på känn vem det är och syftet med GWs kommentarer var att vederbörande ska drabbas av panik och göra ett misstag?
Citera
2011-04-13, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Vilken vidrig människa!

Ja, fy fan alltså! Den jäveln förtjänar inte att nånsin komma ut mer. Ångrar nästan att jag läste; det var vidrigare än jag kunnat föreställa mig.
Citera
2011-04-13, 20:18
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smyrf
Kan det vara så att man har på känn vem det är och syftet med GWs kommentarer var att vederbörande ska drabbas av panik och göra ett misstag?

Inte alls omöjligt. Han använde ju tv för att psyka Mats Alm till att göra ett misstag.
Citera
2011-04-14, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Ibland är GW som ett stort barn. 'Jag har väst för att den har stora och djupa fickor där jag kan ha många hemliga grejer.' 'Jag har radar på min bil. Runt om.'
Ja, moderskänslorna ger sig till känna, fast man är ett antal år yngre. Han är bara FÖR gullig.
Citera
2011-04-14, 17:36
Medlem
När ska GW s egna program börja ?
Citera
2011-04-15, 09:24
Medlem
Gw är grym! någon som vet när hans sommarprogram ska börja som dom prata om i sista avsnittet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in