2013-02-11, 19:59
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Men hur kan man vara s in i helvete naiv att man tror att kriminalteknikernas fall r p riktigt? Jag menar, det r ju inte srskilt svrt att frestlla sig vad de anhriga skulle tycka om att deras dotters skndade lik anvndes som underhllningsmaterial i TV...

Helt jvla otroligt att det finns folk som tror snt. Ungefr samma kategori mnniskor som tittar p amerikansk wrestling och Ricki Lake och bara tnker: "WOW!".

Snarare var det s att fram tills just det avsnittet s var det mnga som trodde det var p riktigt. Det var inte naivt. Det var vl gjort och det finns andra dokumentrserier som gr ut p att flja kriminaltekniker i just verkligheten. S blir inte upprrd vnnen.

Senare dock, nr helt pltsligt ett "lik" dk upp i rutan, s frstod nog alla att det var fejk alltihop..
Citera
2013-02-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Senare dock, nr helt pltsligt ett "lik" dk upp i rutan, s frstod nog alla att det var fejk alltihop..

Att dma av inlggen finns det tydligen folk som trodde att det var riktiga lik som syntes i rutan. Skrmmande att man kan vara s puckad.
Citera
2013-02-12, 21:11
Awaiting Email Confirmation
Bra att GW sger vad han tycker om polisen. Det stmmer, poliser r lata.

Och den polisen hade trott att det gllde frtal och la ner. nu nr han vet att 200 hot s ska dom brja med frunderskning.
Senast redigerad av ett23fyra 2013-02-12 kl. 21:14.
Citera
2013-02-12, 21:12
Medlem
Public Enemys avatar
r jag helt fel ute om jag pstr att den svenska polisen r sveriges lataste yrkesgrupp?

Det r ju skrattretande patetiskt att hra hur de frklarar att de inte gjort det ena
eller det andra - vad gr de egentligen?

De orkar inte ens trna p att skjuta med sina tjnstevapen!
Varenda medlem i ngon av sveriges skyttefreningar, inklusive 15-ringarna i luftpistolsskytte, hanterar sina vapen med strre ackuratess n genomsnittspolisen.
Snutarna r helt enkelt fr lata!

Vad sysslar den svenska polisen med egentligen??
Citera
2013-02-12, 21:17
Medlem
Public Enemys avatar
Hur stor procent av alla anmlningar utreds ver huvud taget?
Hur stor procent av alla anmlda brott klaras ut?
Vilket annat fretag som helst med s dlig perforance hade lagts ner! Sug p det!
Sveriges poliskr r ett skmt!
De kan ta fast svensson fr fortkrning och annat, men kriminella personer gr helt fria - det r riskfritt att vara brottsling i sverige idag.
Citera
2013-02-12, 21:44
Medlem
"Om man underskte min bil skulle den bli fullstndigt sjlvlysande, fast det beror ju inte p att jag fraktar dda mnniskor"
Citera
2013-02-12, 21:47
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
"Om man underskte min bil skulle den bli fullstndigt sjlvlysande, fast det beror ju inte p att jag fraktar dda mnniskor"
69 kor lr ju ha bldit en del.
Citera
2013-02-12, 21:49
Medlem
Joe Blows avatar
Kvartoft har ju har nu helt tappat omdmet. Av alla skert intressanta frgor som inkommer vljer hon ut trams om GW har en uniform. Iderna r slut. Det r inte ens styrfart lngre. Bsta fre datumet har gtt ut fr lnge sedan. Lgg ner skiten.
Citera
2013-02-12, 21:50
Medlem
Rollofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Kvartoft har ju har nu helt tappat omdmet. Av alla skert intressanta frgor som inkommer vljer hon ut trams om GW har en uniform. Iderna r slut. Det r inte ens styrfart lngre. Bsta fre datumet har gtt ut fr lnge sedan. Lgg ner skiten.

Och du tror att det r hon som bestmmer vilka frgor de ska ta upp?
Fattar du inte att GW ocks r inblandad i programmets produktion?
Citera
2013-02-12, 21:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow

Dra ned det till 45 minuter och lt det bara handla om aktuella fall och hndelser och kriminalhistoria. Sdant kan vara intressant.

Reportageserien om kriminalteknikerna r trist och rtt dligt gjord. Den knns inte seris.
Citera
2013-02-12, 22:03
Medlem
Moff .. es avatar
Ha ha, lskar hans frustande!
(fattar inte - men jag frknippar honom med Cornelis Vreeswik)
Citera
2013-02-12, 22:09
Medlem
LostGenerals avatar
Varfr maskar dom GM som r dmd fr tv dubbelmord? S jvla PK av SVT. De har ju redan konstaterat att den r en invandrare s varfr skyddar dom aset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in