Flashback bygger pepparkakshus!
2013-02-12, 22:32
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollof
¨

Och du tror att det är hon som bestämmer vilka frågor de ska ta upp?
Fattar du inte att GW också är inblandad i programmets produktion?
Jodå. Vilket bara gör saken än värre. Ingen i redaktionen har något omdöme. Programmet har blivit till en parodisk buskis där man sätter GW i centrum vad det än handlar om. Det enda positiva är att det är en förhållandevis billig produktion.
Citera
2013-02-13, 01:11
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Dra ned det till 45 minuter och låt det bara handla om aktuella fall och händelser och kriminalhistoria. Sådant kan vara intressant.

Reportageserien om kriminalteknikerna är trist och rätt dåligt gjord. Den känns inte seriös.

Håller med dig. Fruktansvärt sömnigt inslag.
Citera
2013-02-13, 06:18
Medlem
hellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Håller med dig. Fruktansvärt sömnigt inslag.
Jag klickar mig förbi det inslaget helt när jag ser ett nytt avsnitt på SVT Play, sjukt segt inslag i ett annars väldigt bra program.
Citera
2013-02-13, 07:26
Medlem
jandis avatar
jag tycker om veckans brott! och jag tycker kriminalteknikerna-inslaget är bra med läbbigt. jag längtar till avsnitten.
Citera
2013-02-13, 08:34
GW har förtroende för polisen och är övertygad om att de kan lösa brott.
Men då krävs det att de arbetar....istället för att spela innebandy.

Vet inte exakt hur han uttryckte sig, men ibland får han till det, den gode herr GW

Tror han har fått insikt om sitt eviga pillande med glasögonen, det har minskat markant de senaste programmen.
Citera
2013-02-13, 09:44
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Tror han har fått insikt om sitt eviga pillande med glasögonen, det har minskat markant de senaste programmen.
Fast igår satt han ju istället och pillade med ett snorpapper en oroväckande lång stund innan det försvann ner i fickan, plus några skruvar eller vad det var han hade hittat i fickan.
Citera
2013-02-13, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Fast igår satt han ju istället och pillade med ett snorpapper en oroväckande lång stund innan det försvann ner i fickan, plus några skruvar eller vad det var han hade hittat i fickan.

Det är så vi missbrukare fungerar. Ersätter en olat med en annan.
Citera
2013-02-13, 10:59
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
"Om man undersökte min bil skulle den bli fullständigt självlysande, fast det beror ju inte på att jag fraktar döda människor"

Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
69 kor lär ju ha blödit en del.
Eller så onanerar GW en hel del i bilen..

Citera
2013-02-13, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordisk.Stolthet
Har du något exempel att komma med, på kvinnliga prickskyttar inom militära eller polisiära specialförband? Som sagt, uttagningen till NI är öppen för både män och kvinnor men hittills har ingen kvinna klarat den.

Att kvinnor inte duger som prickskyttar är nog det stolligaste någon, som fått för sig att de fattar något om det de talar om, skrivit på Flashback någonsin. Grattis! Verkligen!

http://en.wikipedia.org/wiki/Lyudmila_Pavlichenko

Bara ett exempel. 309 bekräftade dödande skott. Mer är vad SSG/NI/Piketen/du själv har registerat från 1900 kallt till dags dato.

Du skriver att de inte kvalificerar sig till NI är som att slå sig för bröstet som Bajare och påstå att Messi aldrig skulle klara av försäsongsträningen. Möjligen är de fysiska kraven för höga för de fåtal kvinnor som ens bryr sig söka till en så pass ointressant poliskarriär.

Här har du ett mer aktuellt namn. Återigen en kvinna som knäppt fler än dina runkhunkar i NI sammantaget någonsin kommer att göra.

http://community.seattletimes.nwsource.com/archive/?date=19930113&slug=1679759

Om du på allvar tror att NIs bäste skytt skulle vara i närheten av en otänad Helena Ekhoml över 12,5 km skidskytte så forsätt att leva i pojkrummet med bilder på tuffa killar i rånarluva, knäskydd och svart uniform.
Senast redigerad av Nightfighter 2013-02-13 kl. 12:09.
Citera
2013-02-13, 13:14
Medlem
towbs avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16233191.ab

Vad skrev GW på lappen tro? För det var väl det här han skrev en lapp om?
Citera
2013-02-13, 13:56
Medlem
SithBoboSiths avatar
http://www.expressen.se/nyheter/bonde-sjalv-misstankt-for-stolden-av-69-kor/

Citat:
69 kor har varit spårlöst försvunna från lantbrukaren Claes Roempkes gård sedan slutet på förra året.
Något som engagerat polisprofessorn Leif GW Persson.
Nu är bonden misstänkt för inblandning, för försök till grovt bedrägeri, enligt P4 Sörmland.
- Det har funnits teorier hos oss sedan vi fick in anmälan, säger Fredrik Wallén, polisens presstalesman.
Citera
2013-02-13, 14:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16233191.ab

Vad skrev GW på lappen tro? För det var väl det här han skrev en lapp om?
"Försök till grovt försäkringsbedrägeri".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in