Citat:
Ursprungligen postat av
Marmoth
En mycket befogad fråga och då ska man väl tänka på att musikvärlden drabbats av betydligt värre uppbrott än detta genom åren. Riktigt intressant tanke faktiskt.
Vi får väl söka lite här inne i Flashback men jag tror inte jag har varit med om något liknande på denna nivå förut. Spännande...

Inte minst med tanke på hur många andra band som i princip består av en band-Hitler och en roterande ensemble; Megadeth, WASP, Iron Maiden (1975-1983 roterade alla positioner utom Steve), Black Sabbath (1980-1998 var Iommi enda konstanten), Opeth, Tiamat och otaliga fler.
Någonstans är det ironiskt att det band som försökte ta höjd för det från början (nameless ghouls liksom) har de mest kränkta fansen när medlemmar byts ut. Tror det beror på alla jävla millennials som måste vråla ut sina känslor online vid varje tillfälle som ges. De mår som bäst när de får polarisera och gnälla.
Och då menar jag framförallt i diverse andra forum och sociala medier. Här inne är ändå nivån ok. Annat är det med alla pubertala "teamghouls" eller "standbypapa" därute. Som röda vita rosen...