2014-02-18, 22:36
Medlem
Jag måste erkänna att första gången jag hörde om dom var när dom intervjuade Hetfield på Big 4 och då lyssnade jag snabbt på på ett par låtar och tyvärr gav jag inte det en ärlig chans!.

Provade igen i somras och är helt såld på dom nu! såg dom live i Lund i nov och det var riktigt bra.

Vet man vem som är i bandet mer än Forge?
Citera
2014-02-19, 01:01
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
De är nog indirekt öppna om sina identiteter.
Hörde om några tjejer som fick gå backstage på spelningen i Stockholm, förväntade sig att träffa dem i full mundering men vart möta av ett gäng civilklädda individer som satt och käka.

Det är ju välkänt vilka dem är, så länge inte bandet öppet och officiellt erkänner vilka dem är så kvarstår mysteriet!

Edit: Dessutom roligt med alla som har vart med "ifrån början" som nu lämnar dem när de förstår att andra utanför underjorden kommer vara attraherade av deras popiga-sound!
Här i Gävle var det några tjejer som fick vara med på efterfesten tydligen, fan att man inte är brud alltså.
Citera
2014-02-19, 12:40
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
De är nog indirekt öppna om sina identiteter.
Hörde om några tjejer som fick gå backstage på spelningen i Stockholm, förväntade sig att träffa dem i full mundering men vart möta av ett gäng civilklädda individer som satt och käka.

Det är ju välkänt vilka dem är, så länge inte bandet öppet och officiellt erkänner vilka dem är så kvarstår mysteriet!

Edit: Dessutom roligt med alla som har vart med "ifrån början" som nu lämnar dem när de förstår att andra utanför underjorden kommer vara attraherade av deras popiga-sound!
TF sa ju i någon intervju att om det inte är film eller bilder inblandade så gör han/de intervjuer omaskerade. Cool inställning tycker jag.
Citera
2014-02-19, 12:41
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAVEN911
Jag måste erkänna att första gången jag hörde om dom var när dom intervjuade Hetfield på Big 4 och då lyssnade jag snabbt på på ett par låtar och tyvärr gav jag inte det en ärlig chans!.

Provade igen i somras och är helt såld på dom nu! såg dom live i Lund i nov och det var riktigt bra.

Vet man vem som är i bandet mer än Forge?
Scrolla lite...
Citera
2014-02-19, 15:24
Medlem
Rebali179s avatar
Det skulle som sagt vara jävligt gott ifall Ghost kunde få en grammis
för deras platta Infestissumam.

Tänk vilket CV det skulle bli. P3 Guld 2014 & Grammis 2014. Oavsett vad det blir så är det verkligen Ghost s År utan tveckan.

Håller tummarna hårt. PS Undrar vem som kommer ta emot priset??
Blir det samma som på P3 - Guld tro.
DS

Någon som vet om Opus var nominerad för några år sedan??
Citera
2014-02-19, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Det skulle som sagt vara jävligt gott ifall Ghost kunde få en grammis
för deras platta Infestissumam.

Tänk vilket CV det skulle bli. P3 Guld 2014 & Grammis 2014. Oavsett vad det blir så är det verkligen Ghost s År utan tveckan.

Håller tummarna hårt. PS Undrar vem som kommer ta emot priset??
Blir det samma som på P3 - Guld tro.
DS

Någon som vet om Opus var nominerad för några år sedan??

Grabbarna är på plats iallafall!

http://sv.tinypic.com/r/35831c2/8
Citera
2014-02-19, 17:42
Medlem
wheelintheskys avatar
Inte förvånad att de vann grammisen, riktigt välförtjänt! Infestissumam är ett mästerverk
Citera
2014-02-19, 18:52
Medlem
sattygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheelinthesky
Inte förvånad att de vann grammisen, riktigt välförtjänt! Infestissumam är ett mästerverk

Åh? har de redan vunnit? fan jag trodde föreställningen började kl 20.00 och SEN öppnar de kuvert med vinnare.

Edit: My bad, tydligen var det redan klart? Grammis e inte min kopp av te så har inte så stor koll

https://www.facebook.com/namelessgho...type=3&theater
Senast redigerad av sattyg 2014-02-19 kl. 19:02.
Citera
2014-02-19, 18:54
Medlem
sattygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAVEN911
Här e autografen!

[img=http://s29.postimg.org/6jzfglumr/Ghost2.jpg]

Najs, grattis.. menne.. signerar han Papa 2 på en bild med Papa 1 på? Det e lite roligt.
Dom där elefantöronen var ett tag sen man såg.
Citera
2014-02-19, 18:59
Medlem
sattygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Då stämmer det iallafall att Tobias Forge är Papa Emeritus I.
Undrar dock om han gömmer sig under Papa Emeritus II

PS Stort grattis till autografen. Ge fan i att sälja den på Ebay / Tradera efteråt.

Jag har en hunch att det e samma kille även under den kostymen. Är inte helt säker, men källor inom Flashback säger att det Kan vara samma kille.
Citera
2014-02-19, 19:41
Medlem
Rebali179s avatar
Ang Grammisgalan så tycker jag att Aftonbladet kan dra åt Helvete.
Här finns redan listan på dom som har vunnit.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18398340.ab

Nåja tänker ändå sätta mig kl 20:00. Men då vet man i alla fall

Citera
2014-02-19, 20:47
Medlem
Undrar vad piken ghost gav betydde, att alla där inne sprider djävulens budskap. Väljer själv att tolka det som att alla där inne är skivbolagsstyrda sellouts som dansar efter pk-propaganda och illuminati i utbyte mot pengar, kändisskap och grammisar. Horor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in