Godkväll kära kamrater!
Har en liten fråga som jag hoppas att ni kan hjälpa mig att klargöra en del kring. Situationen är som så att jag mönstrade förra året inför GMU Januari 2012, jag fick ett relativt lågt omdöme från psykologsamtalet varav hon rådgav mig att skaffa mer arbetserfarenhet och söka igen nästa år, varpå hon gav mig en 3:a.
Sagt och gjort och jag har nu planer på att söka inför utbildningen som börjar nästa år i januari igen. Mina undringar rör sig mest kring hur mycket de "sparar" från det tidigare psykologsamtalet inför det jag kommer få göra på mönstringen som komma skall?
Jag syftar främst på att de för ju en hel del anteckningar, anteckningar som de sedan för över på en dator. Kommer dessa anteckningar ges vidare och ligga som underlag för nästa psykolog som ska göra en ny utvärdering eller är det som de lovar att
"Efter 1 år så nollställs tidigare mönstringsresultat" ?
Är det någon som har till exempel befunnit sig i en liknande situation och har någon idé om i vilken manér de går vidare med sådana här fall?
Nollställs det, eller "byggs det på" ? ..
Skulle vara otroligt tacksam om någon kan hjälpa mig få lite klarhet kring det hela, om inget konkret kan etableras så känn er alla fria att spekulera hej vilt