Citat:
Ursprungligen postat av Bodjo
De jag har skrivit om att dom svenska soldaterna fått en läxa nu när en har blivit sprängd menar jag absolut inte, vet inte varför jag ens skrev så. Men att många inom försvarsmakten verkar vara mindre begåvade står jag absolut vid att jag tycker. Men det kanske bara är i början av deras karriär, något som blir bättre med tiden förhoppningsvis.
Om man svarar fel på frågar som rör ens hälsa, familj, betyg osv så måste man vara retaderad. Vilket jag tyvärr icke är...
Du har gjort/svarat "fel" någonstans. Jag har inte hört om någon som blivit uppringd inför en kallelse till antagningsprövningen då det är en dator som sållar. Något "udda" måste du ju ha svarat eftersom de vill ha tag på dig innan de låter dig komma och antagningspröva, om det nu vill låta dig göra det.
Du kan inte svara fel på frågorna, du kan ljuga eller tala sanning. Vad du anser vara rätt eller fel har ingen betydelse, då du omöjligt kan veta vad som är det enligt FM.
Du slänger ur dig en grovt respektlös kommentar men kan inte stå för den eller åtminstone komma med en bortförklaring till den? Till råga på allt så vill du in i en firma som till större delen består av mindre begåvat folk?