2012-02-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuceTom
Jo det är ju självklart men jag menar lätt gräsallergi, alltså att man bara nyser lätt då o då och inte att t.ex. få utslag överallt

Som sagt, jag är tveksam ändå. Hör med Rekryteringsmyndigheten, de har svar på det.
2012-02-04, 01:47
Medlem
Citat:
Jo det är ju självklart men jag menar lätt gräsallergi, alltså att man bara nyser lätt då o då och inte att t.ex. få utslag överallt

Om du inte besväras av det och inte känner att det kommer komma i vägen så skulle jag mörka om jag var du.
2012-02-05, 00:53
Medlem
Jag har haft :
*gräsallergi
*dammallergi
*nötallergi
*pälsdjursallergi
*astma
*pollenallergi
*exem

Jag fick tjänstbarhet A
2012-02-05, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YouKnowMeDontYou
Jag har haft :
*gräsallergi
*dammallergi
*nötallergi
*pälsdjursallergi
*astma
*pollenallergi
*exem

Jag fick tjänstbarhet A

Sa du det till läkaren? Jag vet dem som fick tjänstbarhet B pga tex. kattallergi. Antar att det är väldigt individuellt.
2012-02-05, 02:01
Medlem
Till alla som undrar om ni kommer in, den 8e mars är det som de skickar ut svar för gmu 2-3.
2012-02-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseg1
Sa du det till läkaren? Jag vet dem som fick tjänstbarhet B pga tex. kattallergi. Antar att det är väldigt individuellt.

uppenbarligen så trollar han eller så "glömde" han säga det till läkaren. Jag fick tjänstbarhet B på grund av min kattallergi..
2012-02-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realwille
uppenbarligen så trollar han eller så "glömde" han säga det till läkaren. Jag fick tjänstbarhet B på grund av min kattallergi..

Eller så är det helt enkelt som han skriver "jag har haft" dvs. han har intyg från läkare som talar om att han inte besväras av dessa symtom längre. Men det hjälper ju fortfarande inte killen som besväras av det nu.
2012-02-05, 16:01
Medlem
Citat:

Hej bro, lyssna inte på nötterna som säger att du ska mörka. Har samma som du. Gå till en läkare och skaffa läkarintyg, gör pricktest o de där. Det gjorde jag och det var ingen som nämnde det. Det enda jag fick höra var att dom tyckte det var riktigt bra att jag ordnat papper och läkarintyg osv. Fick ett plus i kanten för det o sen var det inget mer med den saken.
2012-02-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseg1

Citat:
Ursprungligen postat av Realwille

Citat:
Ursprungligen postat av Sajked
Eller så är det helt enkelt som han skriver "jag har haft" dvs. han har intyg från läkare som talar om att han inte besväras av dessa symtom längre. Men det hjälper ju fortfarande inte killen som besväras av det nu.

Jag hade läkarintyg med mig, var inga problem alls, självfallet sa jag detta.
Intyg väger väldigt mycket.

Men om man har "lite" allergi mot något är det ändå bäst att mörka det då det inte har tillgång till några journaler.
2012-02-05, 18:52
Medlem
Får man mönstra 2 Dagar oavsett vilket resultat man får Dag 1?? Eller e Dt tecken på bra resultat om man får komma tillbax Dag 2?

Någon Som vet hur många som har SÖkt till GMU 3 år 2012???
2012-02-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robban89a
Hej bro, lyssna inte på nötterna som säger att du ska mörka. Har samma som du. Gå till en läkare och skaffa läkarintyg, gör pricktest o de där. Det gjorde jag och det var ingen som nämnde det. Det enda jag fick höra var att dom tyckte det var riktigt bra att jag ordnat papper och läkarintyg osv. Fick ett plus i kanten för det o sen var det inget mer med den saken.

.. Varför ska man bemöda sig med att gå till en läkare om man bara kan hålla käft om det?
2012-02-05, 23:01
Medlem
JonathanFreeloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qendrim
.. Varför ska man bemöda sig med att gå till en läkare om man bara kan hålla käft om det?

jävligt bra fråga.

Citat:
Jag har haft :
*gräsallergi
*dammallergi
*nötallergi
*pälsdjursallergi
*astma
*pollenallergi
*exem

Jag fick tjänstbarhet A

Citat:
Jag hade läkarintyg med mig, var inga problem alls, självfallet sa jag detta.
Intyg väger väldigt mycket.

Det är väl ingen som tror på detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in