2011-08-02, 14:54
Medlem
Rycker in i Boden (I19) i september. Någon som vet om det finns ett gym på området? Isåfall, är det lättillgängligt och kan användas under valfri tid under hela dagen?
2011-08-02, 16:36
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisseg1
Rycker in i Boden (I19) i september. Någon som vet om det finns ett gym på området? Isåfall, är det lättillgängligt och kan användas under valfri tid under hela dagen?

Ja det finns det, om jag minns rätt så är det öppet från morgonkvisten fram till runt klockan 20-21.
2011-08-03, 02:56
Medlem
Jockeliuss avatar
Är både riktigt taggad och nervös inför GMU. Börjar på lördag...!

Någon fler här som ska göra i Östersund?
2011-08-03, 03:54
Medlem
vad händer egentligen om man blir sjuk under gmu och inte kan genomföra element i utbildningen temporärt? Jag har fått benhinneinflammation som håller på att bli bättre dock finns det ju en återfallsrisk och va händer om man missar lite av gmu för att man inte kan springa i en vecka?
2011-08-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseg1

Det är inte så stort gymmet, men bättre än inget. Sen så kan man gå dit när man vill. En i min pluton tränade kl 24,
2011-08-03, 17:38
Medlem
Jag har en väldigt dum fråga .. antas man komma med snaggat hår eller kan jag ha kvar min normala frilla vill ju inte va den enda som inte kör skinhead stuket

Jag frågar inte för att jag är rädd för att klippa håret eller något sånt gör de regelbundet men har inte tid innan måndag måste dubbeljobba( vardagar 07:00-21:00 och helger 08:00-21:00) innan jag drar iväg så när jag kommer hem är det mest sova som gäller.

ps. har ingen björnborg eller hårdrockar frilla utan typ 4 cm långt
2011-08-03, 17:45
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillhunter
Jag har en väldigt dum fråga .. antas man komma med snaggat hår eller kan jag ha kvar min normala frilla vill ju inte va den enda som inte kör skinhead stuket

Jag frågar inte för att jag är rädd för att klippa håret eller något sånt gör de regelbundet men har inte tid innan måndag måste dubbeljobba( vardagar 07:00-21:00 och helger 08:00-21:00) innan jag drar iväg så när jag kommer hem är det mest sova som gäller.

4 cm ska inte vara några problem. Jag har aldrig hört talas om att man måste skala sig kortare än så. Har du inte själv en trimmer, om du nu vill ha 1 mm stubb? Går på 5 minuter att göra det själv.
2011-08-03, 17:47
Medlem
ka48s avatar
Citat:

Jag ser inte varför det skulle vara något som helst problem.
2011-08-03, 20:44
Medlem
Citat:

Det är inget krav på att raka men har man så att det går över öronen (?) skall man använda hårnät, så det är helt lugnt. När jag gjorde GMU:n fick vi en plutonstrimmer, ännu ett lugnande påstående hoppas jag. Lycka till för övrigt!
2011-08-03, 21:09
Medlem
Hur tidigt får man egentligen komma till sin utbildningsplats??? Tågtiderna från Stockholm är värdelösa
2011-08-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aveus
Det är inget krav på att raka men har man så att det går över öronen (?) skall man använda hårnät, så det är helt lugnt. När jag gjorde GMU:n fick vi en plutonstrimmer, ännu ett lugnande påstående hoppas jag. Lycka till för övrigt!

För oss var det om håret i nacken nådde kragen på vår M90 som man var tvungen att klippa det.
2011-08-03, 23:50
Medlem
tackar för alla svar om hårlängden

Kollade lite nu å håret är nog länge en 4cm var typ 6-7 cm och de går ner över örona etc testade även att ta på en M90 fältjacka och de gick ner under kragen så får nog leta fram min hårsnaggare och köra på hoppas att den fungerar efter alla år, Vill ju inte gå runt med hårnät

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in