Citat:
Ursprungligen postat av Mattiasz
Så jävla lack atm..
Fick nyss brev hem om att jag inte har blivit antagen eftersom de inte ska genomföra GMU i "Södra Sandby" & "LG i Kungsängen". Jag sa till yrkesvägledaren att jag kunde ta vilket förband som helst, men fick dock bara söka 2. Så jag sökte de som hade flest sökande för att jag visste att jag kunde konkurrera ut de flesta med mina mönstringsresultat.
I brevet står det att jag har blivit informerad om vilka utbildningar som EVENTUELLT inte kommer att genomföras. Ja visserligen stämmer det, men det var inget man tänkte på när man genomförde sökningen hos yrkesvägledaren.
Fick ingen information om detta hos yrkesvägledaren heller, det blir en överklagan här alltså!
Känner igen mig som fan i ditt inlägg... precis så sa jag till yrkesvägledaren och precis samma svar fick jag. Exakt samma sak står i mitt brev och jag har likt förbannat inte blivit informerad om att vissa utbildningar inte kommer att genomföras! Inte av yrkesvägledaren iaf!
Mår illa bara av tanken att folk med sämre resultat kommit in för att dom haft tur med vilka förband de valde som faktiskt valt att genomföra utbildningarna (enligt planerat)
Blir en överklagan här med även om jag tvivlar på att det kommer bli någon ändring.
Lycka till till oss bägge två!
Citat:
Ursprungligen postat av Tigeeerjr
P4 4the win
njaa blir nog P4 4the vänta tills nästa antagningsprövning i höst inför 2012 isf. Dom ska ju tydligen inte utbilda alls i höst.