2011-05-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thund
det är nästan så man saknar GMUn, sjukt mycket lök just nu som anställd, ända fördelen är att vi fått ut skalplagg 08 och m90 lätt.

lycka till alla som ska mönstra och genomför GMU, projekt 6 aldrig ge upp är att se fram emot, lätt det roligaste och mest givande under hela GMUn.

Var är du anställd?
2011-05-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
Nu är bloggen uppdaterad lite! Waxnwire.blogg.se

Gött, kul att läsa om hur det är (shit 3 timmars sömn?... har svårt att vakna i vanliga fall så får la jobba på det ) Uppdatera så ofta du kan/orkar
2011-05-03, 22:00
Medlem
Messinhos avatar
Om ni ännu inte har fått något brev hem och inte kan vänta på att få det så kan ni använda er av https://e.pliktverket.se/portal/Util/Login.aspx?l=0 antagna till testerna kan nu boka tågresor där. Logga in med ert personnummer och er personliga kod ni fick hemskickade vid första testet.
2011-05-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verenus
Gött, kul att läsa om hur det är (shit 3 timmars sömn?... har svårt att vakna i vanliga fall så får la jobba på det ) Uppdatera så ofta du kan/orkar

Tycker ändå att de fått förhållandevis mycket sömn för att vara första veckan. Rent objektivt så är det ej särskilt jobbigt, bara att folk är ovana.
2011-05-03, 22:42
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messinho
Om ni ännu inte har fått något brev hem och inte kan vänta på att få det så kan ni använda er av https://e.pliktverket.se/portal/Util/Login.aspx?l=0 antagna till testerna kan nu boka tågresor där. Logga in med ert personnummer och er personliga kod ni fick hemskickade vid första testet.

Jahapp då vart man nog inte kallad isåfall, undrar varför?
2011-05-03, 22:45
Medlem
wohoftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Jahapp då vart man nog inte kallad isåfall, undrar varför?

Jag är kallad, men kan inte logga in med min gamla kod. Det hade blivit något fel när dom skickade ut dom första kallelserna åt oss, vi fick ingen pin kod så då ringde jag och frågade och då sa dom att den gamla inte funkade. Jag får den jag skulle fått från början i slutet av veckan.
2011-05-03, 22:54
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wohoftw
Jag är kallad, men kan inte logga in med min gamla kod. Det hade blivit något fel när dom skickade ut dom första kallelserna åt oss, vi fick ingen pin kod så då ringde jag och frågade och då sa dom att den gamla inte funkade. Jag får den jag skulle fått från början i slutet av veckan.

okey, jag kunde logga in men hade inget alternativ för att boka tågresa eller nåt annat för den delen
2011-05-03, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
okey, jag kunde logga in men hade inget alternativ för att boka tågresa eller nåt annat för den delen

samma för mig så jag lär inte heller blivit antagen då
2011-05-03, 22:57
Medlem
Hur länge ska man cykla ungeför på mönstringen? Jag väger ungefär sjuttio kilo, kommer jag behöva trampa i en halvtimme eller trampar man i max tio minuter?

Sen undrar jag om det finns någon minimivikt man måste uppfylla, väger jag kanske för lite med mina 70 kilo fördelat på 183 cm?
2011-05-03, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firran
Hur länge ska man cykla ungeför på mönstringen? Jag väger ungefär sjuttio kilo, kommer jag behöva trampa i en halvtimme eller trampar man i max tio minuter?

Sen undrar jag om det finns någon minimivikt man måste uppfylla, väger jag kanske för lite med mina 70 kilo fördelat på 183 cm?

nja 70 kilo på 183cm är väl inte så jätte lite egentligen själv är jag bara 181cm och väger 80kg
2011-05-03, 23:18
Medlem
Jag hoppas det där stämmer med tågbokningen, för jag kan boka tåg men har inte fått ett brev som säger om jag är nekad eller ej. Men hoppas fan att jag får komma på mönstringen!!
2011-05-03, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Jag hoppas det där stämmer med tågbokningen, för jag kan boka tåg men har inte fått ett brev som säger om jag är nekad eller ej. Men hoppas fan att jag får komma på mönstringen!!

Lycko ost jag kan inte beställa nån biljett och jag har inte heller fått nå brev än men grattis te dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in