p.g.a. min hälsa och personliga förutsättningar. vad det sistnämnda nu innebär har jag ingen aning om men jag kan iof förstå om det är för min milda allergi. men samtidigt, hur många katter springer runt på logementet? ska ringa dem det första jag gör imorgon och kolla upp mer exakt, återkommer när jag har mer info.
Jag sökte också en gång tidigare, blev då nekad troligen på grund utav en fot som krånglade då. Men förhoppningsvis går det bättre denna gång. Så även om du blir nekad nu kan du alltid söka senare om inte allergin är ett för stort hinder.
Om man mönstrade förra vintern, spelar det någon roll nu? (Har ej fått brevet ännu, är nyfiken) Kan man använda resultaten man fick senast och på så sätt slippa mönstra nu?
Om man mönstrade förra vintern, spelar det någon roll nu? (Har ej fått brevet ännu, är nyfiken) Kan man använda resultaten man fick senast och på så sätt slippa mönstra nu?
du kommer få göra om fys testerna, men psykologen och i-testet sparas i 1 år innan du behöver göra om dom har jag hört
såg nu också att datumen från brevet till mönstringen är sjukt nära, trodde de skulle vara efter sommaren, ska nämligen operera min tå den 9/5, så har därför knappt kunnat träna någon kondis alls
Senast redigerad av papa_smurf 2011-05-03 kl. 11:34.
Jag tycker det är bra att man får mönstra så pass tidigt, för då kanske man får antagningsbeskedet i god tid så man kan ansöka om tjänstledigt i god tid
Jag tycker att jag borde klara Fystesterna så mycket som jag tränat nu dom här 5-6 åren 10-12 pass i veckan på Elit nivå
Edit: hur ser det ut sen om man kommer med och ska göra vissa övningar med vapen har dom då vapen för oss vänsterhänta? som är vänsterställda så att säga. kanske en dum fråga men ändå måste få fråga den
Jag har gjort GMU som vänsterskytt, inga problem överhuvudtaget.