Shakermaker -Hur kan du ha en aning om det när du inte har en suck om hur det är att jobba inom försvarsmakten?
haha men snälla, läs vad jag skriver ljushuvud. Jag ska markera orden så du kanske förstår lite bättre!
"I en utopisk soldatvärld låter det ju som om jag
vore den perfekta soldaten!"
Det finns en anledning till att man får göra ett webbtest innan mönstringen, och det är bland annat för att sålla bort sånna som dom inte tror har någon chans fysiskt eller har någon sjukdom eller dylikt.
Skakermaker - Du har uppenbarligen
problem med droger, vilket inte passar sig. Och ditt temperament är under all kritik. Om jag är avundsjuk? inte jag som blivit nekad mönstring, så du borde känna dig ganska värdelös.
Nej jag har inte problem med droger så det faller bort. Och nej, du kan inte bedöma att mitt temperament är under all kritik för att jag reagerar lite på ditt inlägg. och för det sista, har jag blivit nekad eller inte vet vi inte med 100 %, har jag det så fine, life goes on, och om jag inte har det, too bad for you. Jag kommer fortfarande inte vara no-life killen som dig och sitta inne på flashback för att provocera folk.