Citat:
Ursprungligen postat av Mhackqz
Ber om ursäkt för detta. Ser nu att jag har citerat dig när jag syftade till citatet i ditt inlägg utformat orginellt av en sgt.ranger. Av den enkla kommentar han lade om att hans syfte var att söka sig till Karlsborg av anledning till hans önskemål att bli jägare fick jag intrycket att han var under den felaktiga uppfattningen att Karlsborg är någon exklusiv och unik jägarskola inom FM vilket nu inte är fallet. Då fick jag helt enkelt en påfallande känsla av ett behov att kommentera detta och i eventuella fall utvveckla vidare att så inte är fallet ifall vederbörande var av den uppfattningen.
Det var inte menat som ett påhopp. Men detta är dessutom skrivet mitt i natten så ingen kommer ta det på allvar och 2 sidor fram i tråden kommer det va glömt av flesta parter.
Bläddrade igenom ett par sidor och misstänkte att detta var fallet..
Ingen fara, blev bara konfunderad av kommentaren och visste inte riktigt hur jag skulle formulera mig för att inte låta otrevlig!
Ja, vi har ju faktiskt ett par Jägarskolor i Sverige, dock vet jag inte om alla nya förband som bär titeln "Jägare" i själva verket ÄR Jägare efter att ha kollat runt lite på bl.a Flashback