2011-01-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgtpepper1
Mycket snack om träning och hur kroppen kommer att reagera under inryck nu.

Jag undrar hur det blir för mig, som inte har suttit min fot i ett gym på... säkert 2-3 år och har sprungit extremt lite innan inryck.

Jag är dock fysiskt "stabilare" än många andra som ändå har tränat mer än mig. Jag tror i och för sig att min uppväxt gav mig en hel del, då jag höll på med otroligt mycket sport..

De sittter i psyke inte i musklerna men de fattar inte folk som käkar proteinpulver o annan skit....
Och de är ju inte navy seals de handlar om, stressar man upp sig så blir de dubbelt så jobbig vilka många gör.
2011-01-21, 23:47
Medlem
Finns nu en grupp på fejjan för oss som ska göra GMU1 i Karlskrona

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_139767482751173
2011-01-22, 00:06
Medlem
Sgt.Rangers avatar
Jag hade tänkt hålla MMA-kurser i nybörjarnivå under GMU på fritiden och helgerna för de som är intresserade. Tror ni befälen hade tillåtit det? De borde la uppskatta det mer än o bli sura? Hade ni som rekryt gått med på det? Jag har sysslat med MMA i cirka 5 år och är MMA-mentor och brukar även hålla lektioner i nybörjarnivå, dock även på fortsättarnivå ibland där jag tränar.
2011-01-22, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Ranger
Jag hade tänkt hålla MMA-kurser i nybörjarnivå under GMU på fritiden och helgerna för de som är intresserade. Tror ni befälen hade tillåtit det? De borde la uppskatta det mer än o bli sura? Hade ni som rekryt gått med på det? Jag har sysslat med MMA i cirka 5 år och är MMA-mentor och brukar även hålla lektioner i nybörjarnivå, dock även på fortsättarnivå ibland där jag tränar.

vart ska du göra din gmu då?
2011-01-22, 00:09
Medlem
Sgt.Rangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimekylg
vart ska du göra din gmu då?

Skall på mönstring snart. Har Karlsborg som mål då jag vill bli jägare.
2011-01-22, 00:15
Medlem
finns ett befäl på K3 som tävlar i MMA.

kommer börja träna kampsport efter GMUn är klar och man har lite mer tid och ork.
2011-01-22, 00:23
Medlem
Sgt.Rangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thund
finns ett befäl på K3 som tävlar i MMA.

kommer börja träna kampsport efter GMUn är klar och man har lite mer tid och ork.

Fan vad bra, gör det, du kommer inte ångra dig.
2011-01-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munzter
De sittter i psyke inte i musklerna men de fattar inte folk som käkar proteinpulver o annan skit....
Och de är ju inte navy seals de handlar om, stressar man upp sig så blir de dubbelt så jobbig vilka många gör.

Vore ju jävligt najs om allt satt i psyket asså. Då behöver man ju inte träna va? Eller fattar jag inte detta eftersom jag och tusentals andra i sverige äter protei pulver för att bygga och återhämta musklerna snabbare?
2011-01-22, 00:30
Medlem
Kipdrordys avatar
Citat:
Skall på mönstring snart. Har Karlsborg som mål då jag vill bli jägare.

Men om du mönstrar nu,har du tänkt att gå gmu 2 och sedan söka vidare till Karlsborg sen då eller?
för K3 är inte sökningsbar just nu i denna omgång.
2011-01-22, 00:31
Medlem
Sgt.Rangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy
Men om du mönstrar nu,har du tänkt att gå gmu 2 och sedan söka vidare till Karlsborg sen då eller?
för K3 är inte sökningsbar just nu i denna omgång.

Ja precis, för mönstring för GMU1 är stängt för länge sen ju.
2011-01-22, 00:34
Medlem
Kipdrordys avatar
Citat:
Ja precis, för mönstring för GMU1 är stängt för länge sen ju.

Sök amf1 (då kan du bli KJ efter ett tag,eller bara gå GMU om du vill så)
fast "lättast" att bli jägare ser ut att vara i AJB för tillfället 75 plaster och 12 som har sökt hittills.
Senast redigerad av Kipdrordy 2011-01-22 kl. 00:44.
2011-01-22, 00:34
Medlem
Moderalmas avatar
Citat:

Jag kör själv Muay Thai, Skulle uppskatta det extremt om någon tog tag i lite MMA-Sessions

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in