Citat:
Ursprungligen postat av simper02
nä det där med vad du väljer att vara intresserad av för plats har inte så stor betydels. ALLA som annses vara lämpliga efter frågorna kallas till mönstringen. Du har troligtvist haft eller har någon skada eller sjukdom som gör dig olämplig eller hur?
Pronerar, vilket egentligen inte var något problem förrän jag började på en ny sport som av någon oförklarlig orsak gjorde fotvalvet svagare vilket resulterade i klämda nerver och smärta. Vet inte om foten kommer bli normal, men jag har specialgjorda inlägg som hjälper till att stödja upp den. Gör även olika övningar då och då.
Har inga som helst problem med inläggen i skorna, t.ex. har jag jobbat 36 timmar de senaste 3 dagarna på ett ganska fysiskt krävande jobb utan några som helst problem(förutom att foten är lite ovan vid att vara i normalläget vilket resulterar i kortvariga smärtor i andra delar av foten xD).
Men valde ändå att kryssa i det valet som var närmast inga problem alls när det gäller fotproblem. Kan det ha haft så stor påverkan? Lär väl få testa nästa omgång(GMU 3), eller får man inte ha inlägg som stöd?
Citat:
Ursprungligen postat av Hesten1
Jag fick mitt svar för några dagar sedan iaf, om det nu inte var något annat som jag fick i brevlådan från försvarsmakten som sade att jag var nekad....