[quote=Mr.choma]Pronerar, vilket egentligen inte var något problem förrän jag började på en ny sport som av någon oförklarlig orsak gjorde fotvalvet svagare vilket resulterade i klämda nerver och smärta. Vet inte om foten kommer bli normal, men jag har specialgjorda inlägg som hjälper till att stödja upp den. Gör även olika övningar då och då.
Har inga som helst problem med inläggen i skorna, t.ex. har jag jobbat 36 timmar de senaste 3 dagarna på ett ganska fysiskt krävande jobb utan några som helst problem(förutom att foten är lite ovan vid att vara i normalläget vilket resulterar i kortvariga smärtor i andra delar av foten xD).
Men valde ändå att kryssa i det valet som var närmast inga problem alls när det gäller fotproblem. Kan det ha haft så stor påverkan? Lär väl få testa nästa omgång(GMU 3), eller får man inte ha inlägg som stöd?[quote=Mr.choma]
Ja fot knä och rygg skador ger dig stora minus. Om du ljuger inför nästa test (gmu 3) och säger att du har perfekta fötter tex så kommer du ändå bli avslöjad på mönstringen (om du nu blir kallad). så var ärlig annars blir det endast pinsamt

de gör alltid en bedömning men du verkar ha en hel del problem så tyvärr..... men vad vet jag