Jag var hos ungdomsmottagningen härom veckan för en rutinkontroll.
Och får plötsligt frågan om jag någonsin prövat narkotika. Jag var helt oförberedd och svarar att jag testat lite olika grejer i min ungdom men det var inget för mig. Efter så kommer jag på mig själv med att det var faktiskt jävligt onödigt...
Tror ni att det på något sätt kan komma upp när de kör säkerhetskontrollen? Hon fyllde i nått trött formulär. Jag är absolut inte straffad eller någonting sådant.
Jag var hos ungdomsmottagningen härom veckan för en rutinkontroll.
Och får plötsligt frågan om jag någonsin prövat narkotika. Jag var helt oförberedd och svarar att jag testat lite olika grejer i min ungdom men det var inget för mig. Efter så kommer jag på mig själv med att det var faktiskt jävligt onödigt...
Tror ni att det på något sätt kan komma upp när de kör säkerhetskontrollen? Hon fyllde i nått trött formulär. Jag är absolut inte straffad eller någonting sådant.
KO701, SOU Ledning armén/flygvapnet. Vad jag förstod så är det en befattning där jag koordinerar anfall, att artilleri placerar eld på plats X i i 10 min, därefter anfaller kompani A den platser. Jag antar att du rycker in den 31 jan då?
KO929 här. Så (om jag blir antagen) är du mitt befäl?
Hemma från mönstringen och vilken besvikelse men jag hade ändå förväntat mig det lite pga min syn.
Inskrivningsprov : 7
Styrketest : 7
psykolog : 5 (psykologen var en riktig mupp gjort testet tidigare och fått en 6-7 )
Befälslämplighet : 5
Cykeltest : 5 - Sa till läkaren att jag haft luftrörskatar i 7 veckor så hon sa att jag bara skulle cykla en 4a för det var godkänt så jag cykla en 5a. var inte tungt för bena men mitt hjärta höll nästan på att flyga ut ur kroppen kändes det som grymt irriterande..
Syn : C
Hörsel : Perfekt
Färgseende : perfekt
bra blodtryck osv osv. det enda som var felet var att jag hade syn C och att jag inte cyklade fullt ut på testet.
Samanvägd Tjänstbarhet : D
Sökt in på Ing 2. någon annan =) ?
drömmen är fortfarande att bli spanare så om jag kommer in på Ing 2 så blir det att göra klart utbildningen och testa på det om det är nå för mig, och senare fixa synen och försöka söka in igen som spanare senare i livet =)
Hemma från mönstringen och vilken besvikelse men jag hade ändå förväntat mig det lite pga min syn.
Inskrivningsprov : 7
Styrketest : 7
psykolog : 5 (psykologen var en riktig mupp gjort testet tidigare och fått en 6-7 )
Befälslämplighet : 5
Cykeltest : 5 - Sa till läkaren att jag haft luftrörskatar i 7 veckor så hon sa att jag bara skulle cykla en 4a för det var godkänt så jag cykla en 5a. var inte tungt för bena men mitt hjärta höll nästan på att flyga ut ur kroppen kändes det som grymt irriterande..
Syn : C
Hörsel : Perfekt
Färgseende : perfekt
bra blodtryck osv osv. det enda som var felet var att jag hade syn C och att jag inte cyklade fullt ut på testet.
Samanvägd Tjänstbarhet : D
Sökt in på Ing 2. någon annan =) ?
drömmen är fortfarande att bli spanare så om jag kommer in på Ing 2 så blir det att göra klart utbildningen och testa på det om det är nå för mig, och senare fixa synen och försöka söka in igen som spanare senare i livet =)
Fina resultat ändå, lycka till!
Vad är det med spaning som lockar dig?
Jajamän, får dock invänta och se vad som händer innan dess. Fick du vänta länge på besked om du fick utföra antagningsprövningen efter du gjort rekryttestet? En konstig fråga, bör man skaka hand med psykologen oavsett om denne är en kvinna eller man?
Du kan ju iaf göra ett bra intryck när vi ses på Lv6, typ putsa mina kängor
Hahah, om jag var du skulle jag ju inte gå runt och vänta att någon skulle komma fram och be om att få putsa dina kängor med avlustet "det är jag, din flashback meeijt!"