Citat:
Ursprungligen postat av Frapzzor
Mp/säk eller Jägargruppchef. Det är intagnings värdena efter jägargruppchef jag har satt upp som mål ialla fall. Sisst jag körde beeptestet fick jag nog 6.5 fast det var 2 år sen. då sprang jag inte. då spelade jag wow och tävlade i ätachipsochdricka cola, vann DM men efter det så gick jag inte vidare tyvär. Min fysik idag ser helt annorlunda ut (var nyss ute och sprang i -21, 5.7km!)
Hehe, jag funderar faktiskt i samma banor. Und/säk eller Jägargruppchef, om jag nu bestämmer mig för att söka SOU/OFF. Det dröjer nog ett tag till, vill testa på ett par år först om man nu lyckas bli anställd.
Citat:
Jag tror verkligen inte du behöver oroa dig för att vika ner dig under första marschen. Jag drog en solid 8:a på isokai:n och jag upplever inte min väska som särskilt tung. Och ja, det kommer suga fruktansvärt stor hästballe om man nu inte kommer in. Fast ja, det är 30 pers som sökt på de 13 platser som KO929. Sen har vi könskvoteringen som tar bort ialla fall 5 platser skulle jag räkna med. Så Hoppas man kommer in!.
Haha, jag är nog inte särskilt orolig. Jag anser mig ligga en bra bit över medel, fysiskt sett. Det är nog trots allt rätt liten risk att dom sätter en på en jägarmarsch á la 30 mil det första dom gör :P Tyvärr så är det nog ännu värre på befälsbefattningarna med könskvotering. Gruppbefäl som jag sökte lär dom väl vilja plocka in ännu fler flickor på...
Vad är KO929, förresten? Hittar inte igen befattningslistan som någon la upp för ett tag sen, och på forsvarsmakten.se så står det ju ingenting...