2015-08-01, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Spelet handlar om 100% lag, inget annat. Det är uppenbart att jag får alla idioter i mitt lag solo, har 4800 med group mmr 3400 med solo. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA

Har du 1k rating skillnad så lär du bli carryad av dina polare.

Visst kan man ha oturen att få mongon i sitt lag, men om du vore en 4.8k spelare hade du lätt tagit dig upp till iaf 4k om du grindat cores.
Citera
2015-08-01, 20:25
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Vad roligt Jag är precis tvärt om och älskar när "HoN-trash" rullar över rutinerade DotA lag med Techies-Tusk och sån skit.

Ja för visst var det dom som kom upp med techies+tusk-combon först av alla
Citera
2015-08-01, 20:30
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
min mmr är 235 (ja den är verkligen så låg).

lvlade upp till lvl 13 typ första månaden som jag började spela och skaffade mig en match making rating direkt utan att veta exakt vad det innebar. stort misstag, borde ha väntat tills jag hade åtminstone grundkunskaper och visste på ett ungefär vad jag gjorde.

fick 620 mmr i början, sen sjönk jag och steg jag mellan 200-650 fram tills nu. funderar på att skapa ett smurfkonto för att få en ny mmr för att slippa ryssar, idioter som aldrig bär tp, narcissistiska skitstövlar som tror att deras prestationer alltid är perfekta och skyller allt på andra, slippa 5 carry lineups, slippa folk som spelar omni som core och rushar sange & yasha, slippa folk som ger upp vid minsta motstånd, slippa ryska huskar pickers som bara pushar samma lane hela matchen och dödar sig själva 30 gånger när de dyker under tornen. listan kan hålla på i evighet.

TL;DR: dunning-krueger-effekten.

Visst kan du skaffa ett nytt konto och börja om men börja inte med MMR på flera månader. Du kommer ångra dig om några år när du är "fast" på 2500MMR bara för att du började spela MMR alldeles för tidigt och började med 1000 i MMR. Jag rekommenderar ingen att spela rankat fören efter MINST 6 månader> av mycket spelande, gärna mer. Visst att du är en okej spelare själv, men för att kunna påverka din 4 parters (om dom visar sig vara idioter) krävs det djupare kunskaper. Och det får du inte på några månaders spelande.
Citera
2015-08-01, 21:29
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Jag spelar med bots, jag är helt övertygad. 3-19 inom 10 min och jag har ensam dödat dessa 3. Det är inte riktiga spelare jag spelar med. Helt omöjligt.
arteezy regarding the 8k ladder grind
"if you think for a second that someone on your team will cast a spell when you need them to cast a spell .. you're gonna lose "

Tror du ska vara tacksam att du inte spelar på US istället. Spela bättre är mitt förslag.
Citera
2015-08-01, 22:24
Medlem
Citat:
Hejsan ännu ett game där ingen pratar spela för dig själv.

Spela SF mid, fixa fram ez 80 cs på 10 minuter och vinn spelet. Lyckas du övertyga någon att stacka för dig är det ännu bättre.
Citera
2015-08-01, 23:43
Medlem
Citat:
Jag spelar med bots, jag är helt övertygad. 3-19 inom 10 min och jag har ensam dödat dessa 3. Det är inte riktiga spelare jag spelar med. Helt omöjligt.
Det kan omöjligt bli så varje match. Om du nu är bra borde det vara större chans att motståndarna har fler dåliga spelare.

Vill du vinna borde du välja någon stark hjälte och sen bara tjata om 5 man deathball efter 10-15 minuter.
Citera
2015-08-02, 13:29
Medlem
Sane?s avatar
Känns som man borde krossa allt motstånd med undying på så låg mmr.
Citera
2015-08-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sane?
Känns som man borde krossa allt motstånd med undying på så låg mmr.
I early game ja, men efter ett tag är inte hjälten lika läskig.
Undying + någonting på offlanen för att stänga ner deras safelane fungerar säkert fint för att vinna matcher.
Citera
2015-08-03, 19:22
Medlem
SiSeniors avatar
TI har börjat. Invigningsceremonin så mycket mäktigare än alla andra år. Kolla!
Citera
2015-08-03, 19:30
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
TI har börjat. Invigningsceremonin så mycket mäktigare än alla andra år. Kolla!

Och där drog någon kabeln som tystade alla sändningar runt om i världen... Good Game, Well Played.
Citera
2015-08-03, 19:30
Medlem
Är det ingen stream med Drayich och tv6 i år?
Citera
2015-08-03, 19:33
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Är det ingen stream med Drayich och tv6 i år?
Finns på viagame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in