2015-08-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Och där drog någon kabeln som tystade alla sändningar runt om i världen... Good Game, Well Played.

Vad fan är det som händer?!? Sen start och nu ingen stream??
Citera
2015-08-03, 19:47
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vad fan är det som händer?!? Sen start och nu ingen stream??

Inte ens ryska var uppe där ett tag. Nu är samtliga uppe men inte helt problemfria.
Citera
2015-08-03, 20:35
Medlem
Krasigts avatar
(FB) DotA 2 - Matchpratstråden

Tänker bara att tipsa om denna tråden så alla kommer ihåg vad som ska pratas var, så ingen får varningar och alla kan diskutera det de vill.
Citera
2015-08-03, 23:25
Medlem
Någon som vill lira? Är bara i level 5 men jag fattar mer av spelet än dom FLESTA i min level för jag sett typ alla TI osv. Lirar csgo annars

Adda mig http://steamcommunity.com/id/MacBerggren/
Citera
2015-08-04, 01:42
Medlem
Detta spelet kan seriöst dra åt helvete. För två år sedan krävdes det skill att spela, nu vettefan asså.
ALLDELES för många lättspelade stomp-hjältar.

Blev dominerad med Lina och Lesh, alltid, när jag mötte dom mid.
Testa att spela dom, HELVETE vad tråkiga hjältar och typ INGA skillshots alls. Och detta kallas _intelligence_ hjältar.
Winrate på Lina: 83%
Leshrak: 76%

Aahdå, för så jävla svårt är det mina vänner.
Citera
2015-08-04, 06:02
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Detta spelet kan seriöst dra åt helvete. För två år sedan krävdes det skill att spela, nu vettefan asså.
ALLDELES för många lättspelade stomp-hjältar.

Blev dominerad med Lina och Lesh, alltid, när jag mötte dom mid.
Testa att spela dom, HELVETE vad tråkiga hjältar och typ INGA skillshots alls. Och detta kallas _intelligence_ hjältar.
Winrate på Lina: 83%
Leshrak: 76%

Aahdå, för så jävla svårt är det mina vänner.
Hahaha, jag skrattar ihjäl mig. Du kan ju inte spela på någon allvarligare nivå.
Citera
2015-08-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Hahaha, jag skrattar ihjäl mig. Du kan ju inte spela på någon allvarligare nivå.

Solommr: 4500, party: 3900

Inget vidare. Men du kan knappast ha spelat under storm/puck/invoker mid eran med singel rune osv osv. DÅ krävdes det lite skill för att vinna din lane. Nu är det mer farna med brutalt lätta "skillshots" dragonslave/lightning storm. Seså kryp tillbaka in i din syster nu ditt jävla incestbarn.
Citera
2015-08-04, 12:35
Medlem
Puqes avatar
Citat:

Inget vidare. Men du kan knappast ha spelat under storm/puck/invoker mid eran med singel rune osv osv. DÅ krävdes det lite skill för att vinna din lane. Nu är det mer farna med brutalt lätta "skillshots" dragonslave/lightning storm. Seså kryp tillbaka in i din syster nu ditt jävla incestbarn.

Herregud. Hoppas man slipper spela med folk som dig.
Citera
2015-08-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puqe
Herregud. Hoppas man slipper spela med folk som dig.

Bemöter folk som jag blir bemött. Han tog för givet att jag trampade runt i 2k träsket.
Nästan så troll-metat var roligare än detta.
Citera
2015-08-04, 13:26
Medlem
Filantropis avatar
Citat:

Haha. Du menar ju att en kategori hjältar är svårare att bemästra för att deras main stat är "intelligence".
Citera
2015-08-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Haha. Du menar ju att en kategori hjältar är svårare att bemästra för att deras main stat är "intelligence".

Precis det jag hävdar. Många håller dessutom med mig. Sen finns det givetvis undantag. Men som sagt du kan inte ha spelat så länge. Förut var det mer skillbaserat på många av mid-matchup.
Nu är det lättare att farma på mid med int och inte så mycket mer än så. Vilket jag tycker suger tvärslak.
Citera
2015-08-04, 16:51
Medlem
0-29-0 WR på laget, ändå vann vi lätt. Usch vad dåliga vissa är.
http://www.dotabuff.com/matches/1686050678

Citat:
Precis det jag hävdar. Många håller dessutom med mig. Sen finns det givetvis undantag. Men som sagt du kan inte ha spelat så länge. Förut var det mer skillbaserat på många av mid-matchup.
Nu är det lättare att farma på mid med int och inte så mycket mer än så. Vilket jag tycker suger tvärslak.
Va? Det där stämmer inte alls. Varför skulle int-hjältar vara svårare att spela? Om du torskar mot Lina/Leshrac/osv kan du alltid picka Anti Mage, fixa manta och lägg ult på någon av dem två sekunder senare. Då smäller du ihjäl halva mappen.

Som sagt så är vissa hjältar bättre mot vissa hjältar i 1v1 matchup. TA är t.ex. bra mot Lina. Puck fungerar fint mot Leshrac. En BKB gör dig dessutom odödlig mot de flesta int-hjältarna, ett undantag är dock Lina eller QoP med Aghs.
Det är inte spelet det är fel på, det är du. Kan vara svårt att inse till en början men när du väl vågar acceptera det kan du fokusera på att bli en bättre spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in