Draftade en sån sjukt jävla bra lineup här om dagen. Ni som kollat lite D2AC vet att det är rätt inne med 2 cores nu, samt att SF och Jugger är flavor. Hur som helst, körde en pub (5k ranked) CM och tog captain som vanligt.
Det jag fick in var Jugger, Lion, Puck, SF och Ogre. För det första har man en galet stark trilane. Ogre med sin höga armor och högt HP ger en skön beefig presence på trissen samtidigt som han har 5000 stuns i teamfights och BL har sån sjuk synergy med Jugger, och SF ocskå för den delen. Samt Lion som imo är den bästa supporten just nu.
Sen har man SF i midlanen som alltid farmar bra. Puck som inte kan dö på offlanen samtidigt som hon är kapabel att vinna en 1v1. Och hennes nya Aghanim upgrade är ju helt sjuk! 4.5s stun som går igenom BKB om man går ut från den. Annars hoppar SF in och lägger en requiem
Jugger behöver man väl inte ens nämna, allmänt broken hjälte just nu. Alltså den där draften, bästa jag någonsin gjort tror jag. Kan inte komma på en svaghet. Man har starka lanes, starka ganks, stark teamfight, stark push och stark late. Finns ingen svaghet. Och alla heroes kompleterar varandra på bra sätt.
Vi fullkomligt körde över andra laget