Citat:
Fattar inte varför folk beter sig på detta vis, det är extra vanligt i moba spel med. Antar att det kommer pga att man har sånt stort beroende av alla andra i laget. I ranked är det numera för mig rätt lungt, men det kommer ju den där personen ibland som sitter och flamar konstant hela matchen från början till slut ist för att spela och försöka sitt bästa. Det är lite tråkigt att jag inte kan spela casual matcher längre om jag bara vill fula runt mig, för då är det direkt en person där som sitter och skriker att hitler borde dödat alla judar för då hade vi inte throwat gamet och sen fortsätter med att bara feeda sönder för att "hämnas".
Alldeles för många beter sig om ouppfostrade skitungar i detta spel. Har själv en kompis som jag gillar att umgås med, men det är fan omöjligt att spela dota med han då han förvandlas till skrikande cancer så fort han spelar dota. Tar bort allt det roliga med spelet.
De borde göra något ordentligt med report systemet som inte fungerar över huvud taget just nu. Och åker någon på reports så man får low prio så spelar man 3 games ardm och är tillbaka i ranked på 15minuter
Och folk som säger att man bara ska muta alla, då kan man likaväl spela något singleplayer spel.
Alldeles för många beter sig om ouppfostrade skitungar i detta spel. Har själv en kompis som jag gillar att umgås med, men det är fan omöjligt att spela dota med han då han förvandlas till skrikande cancer så fort han spelar dota. Tar bort allt det roliga med spelet.
De borde göra något ordentligt med report systemet som inte fungerar över huvud taget just nu. Och åker någon på reports så man får low prio så spelar man 3 games ardm och är tillbaka i ranked på 15minuter

Och folk som säger att man bara ska muta alla, då kan man likaväl spela något singleplayer spel.
Det är väl 16 games i low prio? eller är det andra gången de blir de? De har i alla fall ändrat så att det är mycket enklare att hamna i low prio om man redan varit där. Många som klagar sönder reddit för att de fått 16 LP-matcher till ganska direkt efter de gjort sina 16. Räcker tydligen med några få reports så åker man dit igen.
.