Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Intressant kan du inte berätta mer om honom, hade han alltså en önskan att bli drogfri då?
Bilden man fått av honom hittills känns sådär lagom glorifierad som det ju alltid lätt blir när nån är död. "han hade precis bestämt sig för att bli drogfri o starta sitt nya liv". "han va en oskyldigt anklagad skadad stackare som aldrig gjort någon annan än sig själv illa."
+1
Jag tycker att hela historen verkar skum i från början (obs! jag tar inte gärningsmännen i försvar, och jag känner inte någon av dom inblandade)
Men jag tycker att det var lite konstigt att han blev mördad för 2000kr eller en burk tabletter eller vad det var, det var reält övervåld för en så i sammanhanget liten summa pengar.
Alltså, när man går så långt så man styckmördar någon borde det finnas mer med i bilden.
Citat:
Ursprungligen postat av Freshstart
Har inte orkat brytt mig om detta ämne då det bara fått mig att må illa..
Men här kommer min saga..
Jag satt på samma hem som Christian ett år innan detta hände, skum kille jäävligt skum. På ett sätt som gjorde att man inte visste vart man hade honom. Han var glad, aggressiv o allmänt skum. Han hade skulder men bedrev utpressning mot kvinnor (hur nu den tunna pundaren lyckades med det vet jag inte..) så troligen döljer det sig mer bakom historien än vad medier förtäljer.. Han var en läskig jävel trots sin späda kropp..
Du får gärna berätta lite mer ingående, typ några konkreta exempel på hur han var, sen det du skriver att han bedrev utpressning mot kvinnor, hur gjorde ha då? Hotade han dem och i sånna fall med vad?