2019-09-07, 08:55
Medlem
Livet tuffar på med familj, barn och jobb och vänner för tre groteska mördare som om ingenting har hänt. Anhöriga fick livstid och Christian är begravd för evigt. (I DELAR!!!) Idag är det 9 år sedan det hände. Känns lika starkt nu som då när man tänker på det Kan fortfarande inte förstå hur man kan göra så mot en annan människa och som dessutom inte gjort någonting! Vad var motivet egentligen?? 9 år idag! Vila i frid Christian.
Citera
2019-09-20, 07:35
Medlem
https://utaanhonom.blogg.se/mobile/

Sanja Galic gamla blogg om sitt liv med Dennis. (Innan kräket blev fri och innan de avlade fram en avkomma)
Citera
2019-09-20, 07:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utaannamn11
https://utaanhonom.blogg.se/mobile/

Sanja Galic gamla blogg om sitt liv med Dennis. (Innan kräket blev fri och innan de avlade fram en avkomma)

Det vänder sig i magen när man läser detta:

Har dessutom fått tungt besked om att jag inte får besöka honom på julafton. Alltså jag orkar inte. Jag får inte fira jul med honom. Vad i helvete. Hur kan man begränsa en sån sak? Vart finns rättvisan i denna värld?
Citera
2019-09-20, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det vänder sig i magen när man läser detta:

Har dessutom fått tungt besked om att jag inte får besöka honom på julafton. Alltså jag orkar inte. Jag får inte fira jul med honom. Vad i helvete. Hur kan man begränsa en sån sak? Vart finns rättvisan i denna värld?

Hahaha ja riktigt sjukt. Inget att skratta åt men det är så störd tankegång. Frågan är om han kommer leva laglydigt nu i hela sitt liv och bli en produktiv medborgare eller om han kommer återgå till någon slags brottslighet?
Citera
2019-09-20, 08:05
Medlem
Citat:
Hur jag ser på hans brott.
onsdagen den 20 juli 2016 kl 09:34
Brott är alltid fel, oavsett vad. Men sen tycker jag att det finns stor skillnad på brott och brott. Det H har gjort är inte bra. Han har begått ett stort misstag som han ångrar och behöver leva med varje dag. Och tro mig, han har suttit frihetsberövad så pass länge att oavsett vad som än händer kommer han inte ut komma ut från ett långt straff utan att det skett något hos honom.

Nu ska inte tråden handla om hennes blogg men trodde att hon skulle skriva ett inlägg som faktiskt handlade om brottet han begick. Att han var med på att tortera, mörda, stycka och bränna Christian utan anledning. Men nej. Inlägget är ännu en hyllning till sin man.

Edit: Såg nu att han har dömts för misshandel av henne bara en kort tid efter att han kom ut. Men dem bor kvar med varandra fortfarande ändå?
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2019-09-20 kl. 08:17.
Citera
2019-09-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nu ska inte tråden handla om hennes blogg men trodde att hon skulle skriva ett inlägg som faktiskt handlade om brottet han begick. Att han var med på att tortera, mörda, stycka och bränna Christian utan anledning. Men nej. Inlägget är ännu en hyllning till sin man.

Edit: Såg nu att han har dömts för misshandel av henne bara en kort tid efter att han kom ut. Men dem bor kvar med varandra fortfarande ändå?

Dom bor fortf ihop enligt säkra källor. Men söker man upp namnet ser man att Dennis (eller Daniel som han ni bytt namn till) inte och aldrig varit skriven på samma adress som Sanja. Förmodligen strategiskt. Däremot står 2 bilar skrivna på henne, varav en är hans. och dom har sin son Leon nu som är 1 år gammal ihop.
Citera
2020-04-17, 19:54
Medlem
Dödsannons på Johan Flykt tidningen Ljusnan Bollnäs idag.
Citera
2020-04-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut1
Dödsannons på Johan Flykt tidningen Ljusnan Bollnäs idag.

Den JF som avlidit är född 1991, så det är fel person.
Senast redigerad av BetMaster 2020-04-17 kl. 21:26.
Citera
2020-04-17, 21:39
Medlem
Det är rätt person så sluta nu.
JF var född 91
Och att det är han vet alla som sett dödsannonsen.
End of story
Citera
2020-04-17, 22:26
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
JF var född 91
End of story

Knappast naturlig död....
Hur dog han?
Citera
2020-04-17, 23:12
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Knappast naturlig död....
Hur dog han?

Av dödsannonsen och döma så verkade grabben somna in stillsamt....
Man kan ju hoppas att det inte var ett enkelt självmord/överdos utan en plågsam historia....

https://www.familjesidan.se/cases/jo...uneral-notices
Citera
2020-04-18, 10:24
Medlem
Citat:
JF var född 91
End of story

Jag blandade ihop åldrarna, my bad. Tack för rättelsen.
Senast redigerad av BetMaster 2020-04-18 kl. 10:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in