Citat:
Ursprungligen postat av fysikmotor
Är lat, finns det någon sammanfattning någonstans?
Kort & gott 3 wannabemuppar som saknar identitet & söker en sådan.
Får för sig pålådad av Benzo att dom vill tillhöra ett gäng (spekulationer i media & tråden) & det talas om en skuld på 2-3000k att ta bort en kille för detta.
Startar med en misshandel som går över till galenskap & mord av BO i ett badkar.
Kroppen har dom fått tips av kamrater att man kan kasta i en sjö i tron om att dom ska gå fria.
Finns sekvenser inspelade på en mobiltelefon om div diskutioner, detta har polisen nystat upp osv.
Mupparna har suttit häktade med restruktioner sedan en lång tid tillbaka, så socialt missampassade är dom med största sannolighet.
En av GM har en helt skev syster som tydligen bloggar en mindre vuxen blogg som inehåller en värdelös text, dock finner hon sitt skrivande intressant, men dock tror jag inte att många delar hennes uppfattning av skrivandet likaså.
Gärningsmännen har rättegången framför sig, och denne håller på för fullt.
Dommen lär vänta på sig, men bevisningen är god då dom hittat den stackars människa dessa Wannabe-grabbar bragt om livet.
Jag personligen finner detta mycket olustigt & önskar dessa herrar all olycka dom kan råka ut för på vägen tills den dag den kommer.
Detta är som jag sagt ett av det vidrigaste brotten jag läst om i hela mitt liv !
Riktigt vidrigt !
I mina ögon är detta ett par muppar med vattenskalle & panna som en bioduk !!
Hoppas dom tränat & inte bara ätit filmjölk nu när dom börjar närma sig en social vistelse på rättspsyk eller kåken annars kan det bli riktigt tungt.