2011-05-29, 22:47
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhasse
Kan också intyga att dessa bilder finns...

Japp dom finns, tyvärr...
Citera
2011-05-29, 23:58
Medlem
yTerms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Så kom ursäkterna och svepskälen igen, du klarade dig ett helt inlägg, wow imponerande.

Ja, och du klarar tydligen flera fast du inte har så mycket att säga egentligen

Men eftersom du inte vill se bilder och är vrång som en get, kan jag iaf visa dig utlåtandet från obduktionssammanfattningen.

http://i51.tinypic.com/2regod2.jpg

Förmodligen ska du väl ha hela obduktionsrapporten från punkt 1, men det skulle ta för lång tid. Det är mycket läsning, så detta får räcka..
Citera
2011-05-30, 00:15
Medlem
Hlewagastirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufogonzales
Scientologerna anmäler landstinget.
De anser att psykiatrin drogade en av de skyldiga för hösten styckmord i Bollnäs.
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Ah de tar varje chans att göra reklam för deras alien-fejk-religion och tjäna mer pengar.
Vilka opportunister.
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Tror Du att det var så också gällande bilderna på Elin Krantz,Göteborg som cirkulerar på nätet?
Citat:
Jag förstår inte ens frågan .
Ja, alltså om både scientologerna och invandrarkritiker bland polisen etc läcker ut såna här bilder så att de kan få göra reklam för sin sak?

Lite foliehattsvarning...
Citera
2011-05-30, 00:44
Medlem
yTerms avatar
Citat:
Nej, det är just det, och det hade du vetat om du haft kunskap om FUP och dessa bilder att vissa frågor besvaras inte alls i FUP, vilket är just _ANTAL_ hugg på ryggen, vart dom är placerade, och om dom anses vara av dödande karaktär.

3 st på ryggen, 26 på buken/bröstet.
Citera
2011-05-30, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yTerm

Vart på ryggen, och anses dom enl protokollet varit av dödande karaktär (dvs träffade dom några inre organ) ta gärna det angående tänderna också, om dom anses ha blivit utslagna med hjälp av det kraftigt trubbiga våldet dom utsatte det för när dom försökte skilja huvudet från kroppen, eller har dom dragits ut.
Citera
2011-05-30, 10:53
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hlewagastir
Ja, alltså om både scientologerna och invandrarkritiker bland polisen etc läcker ut såna här bilder så att de kan få göra reklam för sin sak?

Lite foliehattsvarning...

Nej nej det tror jag inte. Men det ar ju opportunistiskt i sig att de utnyttjar situationen pa det dar sattet. Dvs sager att det ar antidepressiva mediciner som orskat brottet.
Senast redigerad av manamanah 2011-05-30 kl. 11:03.
Citera
2011-05-30, 10:57
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Angående snack om läckor - ni glömmer att bara tre av de åtalade sitter häktade.

Ja just det... Sa det skulle kunna vara medhjalparen som ar lackan tex...
Vilken dubbelfitta i sadana fall.
Senast redigerad av manamanah 2011-05-30 kl. 11:00.
Citera
2011-05-30, 11:01
Moderator
manamanahs avatar
Citat:

Jag tror pa dig, men var forsiktig med vem du skickar de dar bilderna till. Innan man hinner blinka sa ligger de pa MGB.
Senast redigerad av manamanah 2011-05-30 kl. 11:40.
Citera
2011-05-30, 14:57
Medlem
yTerms avatar
Citat:
Vart på ryggen, och anses dom enl protokollet varit av dödande karaktär (dvs träffade dom några inre organ) ta gärna det angående tänderna också, om dom anses ha blivit utslagna med hjälp av det kraftigt trubbiga våldet dom utsatte det för när dom försökte skilja huvudet från kroppen, eller har dom dragits ut.

Och den mest inkompetenta människan (om det ens är en sådan som skriver) har tydligen ännu inte förstått att jag inte är någon informationsutdelare. Jag har bilder och det är de enda, jag har inte något mer i mitt ägo för att ens kunna ta reda på det eller ge mer information.

Är det info du är intresserad av så fråga nån annan eller fixa protokollet själv, förstår och banka in det i din skalle att jag sitter på bilder, och inget annat!
Citera
2011-05-30, 14:59
Medlem
yTerms avatar
Citat:
Jag tror pa dig, men var forsiktig med vem du skickar de dar bilderna till. Innan man hinner blinka sa ligger de pa MGB.

Ja, det finns en anledning till varför jag inte lägger ut dessa i tråden..
Citera
2011-05-30, 15:51
Medlem
Citat:
Och den mest inkompetenta människan (om det ens är en sådan som skriver) har tydligen ännu inte förstått att jag inte är någon informationsutdelare. Jag har bilder och det är de enda, jag har inte något mer i mitt ägo för att ens kunna ta reda på det eller ge mer information.

Är det info du är intresserad av så fråga nån annan eller fixa protokollet själv, förstår och banka in det i din skalle att jag sitter på bilder, och inget annat!

Inte jag av oss två som sprider bilder på ett mordoffer på internet (ja det är vad du gör oavsett om du skickar till enskilda personer) eller som har ett makabert intresse av att inneha sådana.

Så att prata om "kompetens" tillsammans med dylikt är hyfsat självmål snutten.
Citera
2011-05-30, 18:25
Medlem
kattellas avatar
Citat:

Varför skrev du om dessa bilder öht då? Tillförde det någonting tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in