2008-06-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
jasså om man är sprut rädd bästa sättet att komma över hur?

Jo minst fattar inte hur dom kan hålla sånt pris.

därför dom kan. spruträdsla tja. jag gillade inte kanyler innan heller men efter min kur 12 veckor med 1,2 * 40 mm nålar så har fobin försvunnit. i början va de hämskt nålarna kändes så grova så men vande sig.
Citera
2008-06-20, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrPatron
därför dom kan. spruträdsla tja. jag gillade inte kanyler innan heller men efter min kur 12 veckor med 1,2 * 40 mm nålar så har fobin försvunnit. i början va de hämskt nålarna kändes så grova så men vande sig.

Jo men har ju en liten nojja innan man gör nått första andra gången sen brukar rädslan försvinna. Gör ju egentligen inte så ont som man tror ... iallafall när man tar blodprover hos doktorn. Men brukar få sån "emla" kräm som bedövar... finns den utan recept? Eller något liknande?
Citera
2008-06-20, 16:06
Medlem
Citat:
Jo men har ju en liten nojja innan man gör nått första andra gången sen brukar rädslan försvinna. Gör ju egentligen inte så ont som man tror ... iallafall när man tar blodprover hos doktorn. Men brukar få sån "emla" kräm som bedövar... finns den utan recept? Eller något liknande?

men du ska ju köra melle? Sub med insulin nål. dom känns absolut ingenting gör mer ont att duscha!
Citera
2008-06-20, 16:10
Bannlyst
Citat:

Du kan köpa emlakräm på apoteket.
Citera
2008-06-20, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Du kan köpa emlakräm på apoteket.

Tack känns mycket bättre nu. Ska bara få hem den där melanotanen också har beställt
Citera
2008-06-20, 22:59
Bannlyst
Vart kan man köpa sprutor någonstans med snabb leveranstid? Trodde faktiskt man skulle få fler än 1 spruta från medinc... Jag ska köra på väldigt låga doser (0,2mg/dag) så jag kommer ju absolut behöva mer än en spruta.
Citera
2008-06-21, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Vart kan man köpa sprutor någonstans med snabb leveranstid? Trodde faktiskt man skulle få fler än 1 spruta från medinc... Jag ska köra på väldigt låga doser (0,2mg/dag) så jag kommer ju absolut behöva mer än en spruta.

Klaga till medinc så får du fler.
Citera
2008-06-23, 18:36
Medlem
Tjena har nyss fått mina saker men behöver ju mer tools kan någon pm mig om sida, tack
Citera
2008-06-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrPatron
lite överpris är de ju därifrån jag köper för 400 kr samma mängd, men en nål räcker ju tycker jag när det är insulin nål iaf går ju trycka rätt länge så länge man inte är känslig. bara att puscha när den e slö efter 10 injekts. men till de överpriset borde man ju få 50 sprutor

Lust å dela med dig om vart du får det för detta pris
Citera
2008-06-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.alexs
Lust å dela med dig om vart du får det för detta pris

kontakter privat...
Citera
2008-06-23, 20:18
Bannlyst
är väl bara att kolla om medinc kan skicka med 5 slinverktyg för 50kr eller nått om du är så himmla kännslig för att det går lite trögt att sticka in den
Citera
2008-06-23, 20:26
Medlem
Det verkar som om många har problem me att skaffa rätt vertyg. Det känns nästan som om jag borde göra profit på det här om jag har lust
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in