Köpte hem 50ml. Och köpte 100st 0.5ml insulingverktyg.
Splittade allt på hälften och delade med en polare. Det är bara snålkukar som kör med samma pump och nål mer än en gång.
Det ÄR engångsverktyg och det kostar inte ens två spänn per injekt. Det är dyrt att vara snål så att säga, när renlighet och bakteriefritt är A & O. Jag vill inte dra på mej en sjuka bara för att jag kunde spara en hundring..