2008-06-18, 18:24
Medlem
Långt bak i tråden var det flera stycken som fick mörk ("kolsvart" t.o.m) skäggväxt vid användande av Melanotan2.
Nu minns jag inte vilka doser dessa personer låg på, men har ni andra som legat mellan 0.2 - 0.5mg ed märkt av detta?
Citera
2008-06-18, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DANI81
Undrar om det funkar att blanda med "ögondroppsvatten" som finns på apoteket.. var in och frågade om bac vatten dom såg utsom frågetecken..'
kollade runt lite och hittade ögondroppsvatten 2ml¤20st.. skulle de funka?

Funkar alldeles utmärkt.
Citera
2008-06-18, 18:31
Medlem
DANI81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Funkar alldeles utmärkt.
stort tack för snabbt svar
Citera
2008-06-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luvr
Långt bak i tråden var det flera stycken som fick mörk ("kolsvart" t.o.m) skäggväxt vid användande av Melanotan2.
Nu minns jag inte vilka doser dessa personer låg på, men har ni andra som legat mellan 0.2 - 0.5mg ed märkt av detta?

Inte än så länge iallafall och jag är ganska ljus i mej själv. Har kört 2x10ML snart, brun är jag iallafall, och leverfläckarna riktigt mörka. Jag är nöjd som fan =)
Citera
2008-06-19, 10:29
Medlem
angryducks avatar
Har kört ca 0.4 mg 4dagar/veckan nu i 2 veckor.
Har blivit skapligt brun, mest brun i ansiktet och magen
Åker till turkiet snart, men kommer ej ha med mig MT2 .
Hur länge sitter MT2 i kroppen igentligen?
Citera
2008-06-19, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luvr
..

Jag är fortfarande inte säker.
Citera
2008-06-19, 13:09
Bannlyst
Ni som kört detta flera år i rad, har ni fått fler och fler leverfläckar varje år eller?

Skickar medinc inget mail när de skickar ut varan?
Citera
2008-06-20, 14:58
Medlem
EDMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Skickar medinc inget mail när de skickar ut varan?
Nej de skickar inget mail. Grejerna kommer ett par dar efter att de har mottagit betalningen.
Citera
2008-06-20, 15:06
Medlem
EDMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piskan
på med inc står det att de skickar med injektions verkyg, är det nån insulin penna, eller är det vanlig spruta dom skickar med.
Är bästa stället att sätta sticker i bukfettet?
Det är sprutor. När jag beställde fick jag först med endast en 1ml-spruta. Mailade och sa att jag ville ha fler, då fick jag 10st 0,3ml-sprutor utan extra kostnad. De små sprutorna var klockrena, nålen är riktigt runn och endast runt 10mm lång. Man trycker in hela nålen, riktigt smidigt.

Jag är så rippad så jag måste ta i skinkan. Funkar bra det med!
Citera
2008-06-20, 15:36
Medlem
Om man nu köper detta via andra sidor. Och endast får 1st spruta. Ska man klaga och säga att man vill ha fler? Menar medinc har ju för 600kr då ska man ju ha minst dubbla dosen nålar.

Men är de ok att klaga?
Citera
2008-06-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Om man nu köper detta via andra sidor. Och endast får 1st spruta. Ska man klaga och säga att man vill ha fler? Menar medinc har ju för 600kr då ska man ju ha minst dubbla dosen nålar.

Men är de ok att klaga?

lite överpris är de ju därifrån jag köper för 400 kr samma mängd, men en nål räcker ju tycker jag när det är insulin nål iaf går ju trycka rätt länge så länge man inte är känslig. bara att puscha när den e slö efter 10 injekts. men till de överpriset borde man ju få 50 sprutor
Citera
2008-06-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrPatron
lite överpris är de ju därifrån jag köper för 400 kr samma mängd, men en nål räcker ju tycker jag när det är insulin nål iaf går ju trycka rätt länge så länge man inte är känslig. bara att puscha när den e slö efter 10 injekts. men till de överpriset borde man ju få 50 sprutor

jasså om man är sprut rädd bästa sättet att komma över hur?

Jo minst fattar inte hur dom kan hålla sånt pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in