2008-06-30, 16:51
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppaFRAnu
Sol nyttigt? Skämtar du? Hudcancer, åldrar huden

Jo lite skämtar jag Detta är alltså mycket bättre? Jag trodde inte det eftersom det låg i doping forumet, det är alltså doping klassat eller?
Citera
2008-06-30, 16:52
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejkalle
Detta ämne är framtaget så att man ska slippa sola, solning ökar risken för hudcancer. Läs tråden.

A vet men det finns lite över 100 sidor att läsa igenom, hade tyvärr ingen lust med det, men okej nu vet jag=)
Citera
2008-06-30, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Jo lite skämtar jag Detta är alltså mycket bättre? Jag trodde inte det eftersom det låg i doping forumet, det är alltså doping klassat eller?

Cannabis är bättre än alkohol och det ligger i, gud förbjude, knarkforumet
Citera
2008-06-30, 16:54
Bannlyst
Men hur fan får man i vattnet från flaskan? Är jag efterbliven eller är nåt fel här?
Citera
2008-06-30, 16:57
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Cannabis är bättre än alkohol och det ligger i, gud förbjude, knarkforumet

Ja? men är detta klassat?
Citera
2008-06-30, 16:58
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Men hur fan får man i vattnet från flaskan? Är jag efterbliven eller är nåt fel här?

pump+nål = Det du kallar spruta...
Citera
2008-06-30, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
pump+nål = Det du kallar spruta...

ah, okej. Och var ska jag trycka? På toppet av flaskan eller där det finns en blå ring? Har förövrigt testat båda, men jag får väl ta i mer då...
Citera
2008-06-30, 17:02
Bannlyst
Tryckte sönder nålen nu. Ska det vara så här jävla svårt eller? Jag förstår alltså inte. Hela flaskan är ju gjord av glas. Hur ska jag kunna trycka igenom glas?
Citera
2008-06-30, 17:04
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Tryckte sönder nålen nu. Ska det vara så här jävla svårt eller? Jag förstår alltså inte. Hela flaskan är ju gjord av glas. Hur ska jag kunna trycka igenom glas?

haha, du har vad man kallar en ampull... och med andra ord tar du bara tag i "flaskan" med ena handen och med andra handen bryter du av toppen.
Citera
2008-06-30, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
haha, du har vad man kallar en ampull... och med andra ord tar du bara tag i "flaskan" med ena handen och med andra handen bryter du av toppen.

Detta är inget lätt för nybörjare alltså! Ska bege mig ut i köket och testa det du sa nu.
Citera
2008-06-30, 17:34
Bannlyst
phu! Det var fan inte lätt. Lyckades få luft i dom som fan med så fick trycka om hela tiden. Fick i allt i 9 sprutor iaf. Olika mycket i alla sprutor. Från 0,2-0,3 ml, så mina doseringar kanske blir lite jobbiga, men det lär väl inte vara hela världen om jag råkar trycka 0,4mg en dag så.
Citera
2008-06-30, 17:36
Bannlyst
Man skulle inte låta det stå eller skaka eller nåt sånt efter man blandat vattnet och melanotanet va? Jag bara körde på i sprutorna direkt Skönt o ha fått det gjort iaf...

Men nu undrar jag hur jag ska förvara melanotan i pulverform och hur länge det håller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in