2008-01-17, 23:10
Medlem
Streetss avatar
Detta verkar hur bra som helst, slippa ligga i solariumet länge och ofta för att bli lite lite brunare. Men är det bara till att injicera i 5 dagar och sedan är man brunare ? Någon som kan PM:a om en eller flera bra sidor där man kan köpa detta ?

MvH
Citera
2008-01-17, 23:16
Medlem
Hur länge vara aptitnedsättningen som man tydligen ska få på melanotan?
Citera
2008-01-17, 23:22
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Hur länge vara aptitnedsättningen som man tydligen ska få på melanotan?

3-7dagar efter sista sticket
Citera
2008-01-18, 10:43
Medlem
getosts avatar
MII-frågor samlade

So boys and girls, om vi skulle försöka oss på att sammanfatta lite kring MII på ett och samma ställe då.

- Finns det att köpa till vettiga priser av någon i Sverige?
- Finns verktygen att köpa i Sverige?
- Några erfarenheter om tråkiga biverkningar annat än illamående och
trötthet?
- Måste det förvaras svalt eller inte?
- Vad är straffet för beslag? Narkotikaklassat eller "bara" varusmuggling?
Citera
2008-01-18, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getost
So boys and girls, om vi skulle försöka oss på att sammanfatta lite kring MII på ett och samma ställe då.

- Finns det att köpa till vettiga priser av någon i Sverige?
- Finns verktygen att köpa i Sverige?
- Några erfarenheter om tråkiga biverkningar annat än illamående och
trötthet?
- Måste det förvaras svalt eller inte?
- Vad är straffet för beslag? Narkotikaklassat eller "bara" varusmuggling?

klassas väl som läkemedel så dom tar det ifrån dig.
förvaras oblandat i kyl eller frys blandat =förvaring i kylen
finns att handla i sverige men någon la ut en sida förut har jag för mig eller om det inte va här men vettefan om man kan lita på den.
verktyg kan du alltid kolla om säljaren har hemma, annars får du snoka reda på det också
Citera
2008-02-16, 02:04
Bannlyst
Nån som vet om man "tål" sol bättre när man användet mt2?? så man slipper dränka sej i solkräm när man e t.e.x. utomlands.
bränner mej ganska lätt nämligen...
Citera
2008-02-16, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plazan
Nån som vet om man "tål" sol bättre när man användet mt2?? så man slipper dränka sej i solkräm när man e t.e.x. utomlands.
bränner mej ganska lätt nämligen...

när jag körde det i våras och i början av sommaren så kunde jag sola med olja även när jag gick ut i första solen. Har själv lätt för att bränna mig, men brände mig inte ett dugg när jag använde detta utan blev riktigt brun istället för som i vanliga fall standard grisrosa
Citera
2008-02-16, 13:26
Medlem
Tog en sväng av detta förra våren. Riktigt bra effekt, dock måste jag säga att mitt illamående blev värre och värre för varje stick. Mår illa av bara tanken numera. Nån som känner igen sig?
Citera
2008-02-16, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av markoolio666
Tog en sväng av detta förra våren. Riktigt bra effekt, dock måste jag säga att mitt illamående blev värre och värre för varje stick. Mår illa av bara tanken numera. Nån som känner igen sig?

jo börjar må illa typ direkt efter sen håller det i sig ett par timmar men brukar lugna ner sig för mig efter någon vecka typ
Citera
2008-02-17, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
när jag körde det i våras och i början av sommaren så kunde jag sola med olja även när jag gick ut i första solen. Har själv lätt för att bränna mig, men brände mig inte ett dugg när jag använde detta utan blev riktigt brun istället för som i vanliga fall standard grisrosa

Fan låter grymt. ska köra i sommar. för en gångs skull kan man kanske sola o bli brun som alla andra. istället för o dränka sej i solkräm för att äns kunna va på stranden.
Citera
2008-02-17, 10:56
Medlem
PrePPas avatar
hej!

vill bara kolla så jag fattat rätt...

om jag blandar ut melanotanet(10mg) med 2ml vätska så får jag doseringen 0.5mg/0,1ml(10units)? och då blir 5units 0,25mg melanotan?

mvh P
Citera
2008-02-17, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrePPa
hej!

vill bara kolla så jag fattat rätt...

om jag blandar ut melanotanet(10mg) med 2ml vätska så får jag doseringen 0.5mg/0,1ml(10units)? och då blir 5units 0,25mg melanotan?

mvh P

Du har fattat rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in