Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Man blandar ju itne ut allt på en gång. Pulvret håller sig bra i frysen.
nej nej såklart inte. Men blandar man ut 10mg, och tänker ligga på 0.3mg ed så tar det ju ca 1 mån att förbruka den. Frågan är om det klarar sig så pass länge? Eller om man ska behöva hålla på och lägga in färdigfyllda verktyg för att inte riskera att få det förstört.