Citat:
Ursprungligen postat av Miticn
Varför har tråden bytt namn till -"Brun utan sol"-kräm-

Varför finns det inget svar på den här frågan och inte heller någon moderatorsåtgärd som går att spåra i tråden?
Den här tråden heter alltså "brun utan sol"-kräm. Typ tre fjärdedelar handlar dock om melanotan. Melanotan är ingen kräm och än mindre ett brun utan sol-preparat. Tvärtom är det något man injicerar och man kan inte bli brun utan UV-ljus med melanotan. Det är ett läkemedel för folk med sjukligt dåligt pigment.