2008-09-16, 23:23
Medlem
MissBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mx_

Sedan undrar jag även på hur bra MT2 från medinc är, gentemot det som säljs melanocorp. Då medinc's MT2 är från Kina.

En kompis till mig beställer ifrån Kina och han är b r u n. Riktigt brun.
Citera
2008-09-16, 23:24
Medlem
MorbrorStuarts avatar
Vad säger forskningen JUST NU om melanotan?
Citera
2008-09-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorStuart
Vad säger forskningen JUST NU om melanotan?

Man blir kåt och brun ...
...finns inte så mycket annat ännu =P
Citera
2008-09-17, 00:01
Medlem
mx_s avatar
Något för de som tycker sprutor är obehagligt?

Citat:
Melanotan implants

Epitan is an Australian company that is developing a new drug called Melanotan. They are trying to develop a pellet that releases the drug into your system over about 30 days. The company say one dose could give you an all over tan lasting for months. The pellet is implanted just under your skin. The implant that carries the drug is made of the same material used in dissolvable stitches. Most people don't have any side effects from this material.

Lite olika länkar för de som vill läsa mer:

Citera
2008-09-17, 01:16
Medlem
Min glasampull med sterilt vatten gick i småbitar när jag försökte öppna den, vad gör jag nu? Kan man använda dropit ögonskölj koksaltlösning istället?
Citera
2008-09-17, 04:01
Medlem
Sindlasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferk
Min glasampull med sterilt vatten gick i småbitar när jag försökte öppna den, vad gör jag nu? Kan man använda dropit ögonskölj koksaltlösning istället?

Yup.
Citera
2008-09-17, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Beställde mt2 från medinc igår. Enligt dem tar det 1-3 dagar innan man får leveransen. Men är det någon som vet hur lång tid tar det i verkligheten?
Vill ju ha grejerna NU!

snabbare ställe kan du inte beställa ifrån
Citera
2008-09-17, 09:03
Medlem
Molkes avatar
Citat:
Beställde mt2 från medinc igår. Enligt dem tar det 1-3 dagar innan man får leveransen. Men är det någon som vet hur lång tid tar det i verkligheten?
Vill ju ha grejerna NU!

Från det du har betalat brukar det ta 2 dagar, har de gjort alla gångerna jag beställt iaf 10gången nu iaf.

Riktigt bra!
Citera
2008-09-17, 12:17
Medlem
Citat:
Vill ju ha grejerna NU!

1-3 dagar efter betalningen, ej beställningen... beror på hur du betalar.
Efter du beställer får du ofta ett svar inom några timmar, betalar du på en gång så tar det mellan 1 minut och 1 dygn innan de har pengarna beroende på hur du betalar. Sen brukar de skicka samma dag eller dagen efter.

Dvs om du beställer på morgonen betalar efter du fått svaret inom några timmar med den snabba metoden som tar 1 minut, så kan de skicka samma dag och det tar då 1 dag.
Beställer du sent på kvällen och inte får svar om betalning förens på morgonen och sedan betalar med en metod som tar 1 dygn, så skickas grjerna på andra dagen och då tar det 3 dagar...
Citera
2008-09-17, 14:50
Medlem
MissBitchs avatar
Tack för svar allihopa!
Beställde i söndags kväll och betalade på förmiddagen i måndags. Antar att jag får paketet under veckan då.
Citera
2008-09-17, 15:52
Medlem
Okej, jag är en extrem nybörjare på detta område! Har läst igenom tråden (mjaa nästan iaf.. ligger ju på 130sidor) men inte riktigt fattat något.

har beställt melanotan från medinc.. Jag har aldrig någonsin tagit det förut.

Hur mycket ska jag ta första gången? Och visst är det så att man sprutar in det i fläsket på magen?

Vill bara vara säker så jag inte lyckas ta livet av mig eller ngt sådant.

är det ingen som kan skriva en nybörjarguide?
Tacksam för svar.
Citera
2008-09-17, 20:33
Medlem
M2 pulvret blandas ut med koksalt.
Till exempel Drop-it från apoteket om det inte följer med när du beställer.

10 mg M2 utblandat med 1 ml koksalt ger dig en lösning = 1 mg per 0.1 ml. Sen får du räkna ut resten själv

M2 sätts subcutant, dvs i fläsket. Nyp tag i hullet och använd ditt sunda förnuft. Är du mager som en sticka och har en nål på 5 cm så kör inte in hela. Stick den rakt in. Cirkla sticken runt naveln på ett avstånd om ungefär 5 cm.

Du kan använda samma nål subcutant bra länge, men det gör ondare ju mer du har använt den.

Jag har laddat en vecka med 0.6 mg / dag och underhåller med 0.15 mg /dag.
Du måste alltså göra ett stick varje dag.

Leverfläckar fick jag, kolsvarta små saker, och dom jag redan hade har också ändrat färg.

Du kommer inte bli brun om du inte också solar, så spar på småmynten och ta några vändor till solariet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in