2008-05-11, 20:22
  #901
Bannlyst
Skall snart beställa hem 50ml
Citera
2008-05-11, 20:43
  #902
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Kolla igenom tråden lite mer.

Tänkte mer på någon som vill bli av med sitt :P
Citera
2008-05-12, 06:41
  #903
Medlem
Någon tidigare i tråden skrev att blandad lösning endast håller i ett par veckor? Borde det inte gå att frysa in blandad lösning i en pump?

MVH / Obewau
Citera
2008-05-12, 11:35
  #904
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obewau
Någon tidigare i tråden skrev att blandad lösning endast håller i ett par veckor? Borde det inte gå att frysa in blandad lösning i en pump?

MVH / Obewau

va jag har läst och förstått så ska man inte frysa in blandad lösning
Citera
2008-05-12, 12:21
  #905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
va jag har läst och förstått så ska man inte frysa in blandad lösning


Tittade på den sidan där jag köpte det ifrån, stod att blandad lösning håller i minst ett år, dock blandar dom det i en vial och jag i en pump. Står även att man kan frysa det så nu åker det ner i frysen och kommer upp när det blir dags igen.
Citera
2008-05-12, 15:33
  #906
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obewau
Tittade på den sidan där jag köpte det ifrån, stod att blandad lösning håller i minst ett år, dock blandar dom det i en vial och jag i en pump. Står även att man kan frysa det så nu åker det ner i frysen och kommer upp när det blir dags igen.

Hur gör dom när dom skickar det?
Kommer det med någon slags nedkylnings grejs? eller ett paket is?
Citera
2008-05-12, 16:16
  #907
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angryduck
Hur gör dom när dom skickar det?
Kommer det med någon slags nedkylnings grejs? eller ett paket is?

Det kommer i pulver.
Citera
2008-05-12, 16:36
  #908
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angryduck
Hur gör dom när dom skickar det?
Kommer det med någon slags nedkylnings grejs? eller ett paket is?

beror på vart ifrån du handlat, när jag köpt mitt här i sverige har jag fått det i vanliga brev packat i bubbelplast. När jag handlade av melanocorp kom det en frigolit låda där vialerna låg packade i bubbelplats med kylklabbar i för att det skulle hållas kallt.
Citera
2008-05-12, 18:22
  #909
Medlem
Henry Porters avatar
Peptiden håller sig stabil i rumstemperatur upp till två månader. Förutsatt att den är skyddad från UV och är i pulverform.
Citera
2008-05-12, 22:34
  #910
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
beror på vart ifrån du handlat, när jag köpt mitt här i sverige har jag fått det i vanliga brev packat i bubbelplast. När jag handlade av melanocorp kom det en frigolit låda där vialerna låg packade i bubbelplats med kylklabbar i för att det skulle hållas kallt.


Finns det ingenstans man kan betala via bank?
Vill helst att polarna inte får reda på något
därför vill jag inte låna någons VISA kort ..
Citera
2008-05-12, 22:40
  #911
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angryduck
Finns det ingenstans man kan betala via bank?
Vill helst att polarna inte får reda på något
därför vill jag inte låna någons VISA kort ..

varför skaffar du inte nåt visakort då?
Citera
2008-05-12, 22:45
  #912
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
varför skaffar du inte nåt visakort då?

För att han är 14
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in