2008-05-06, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av belarus
Det finns olika pigmenttyper och rödhåriga har särskilt mycket av en viss pigmenttyp som ger den speciella färgen. Om jag har förstått det rätt stimulerar inte melanotan sådant pigment. Jag har inte full koll på det här eftersom jag inte är rödhårig men jag har läst runt på många forum och rödhåriga tycks vara de som är gladast av alla åt produkten, då den för en gång skull gör dem buna och inte fräkniga. Fräknar du redan har kommer tyvärr inte försvinna utan bli brunare.

Endel menar att melanotan I ger mindre och färre leverfläckar än melanotan II. Själv tog jag MI och fick ungefär tio små prickar runtom på kroppen. Lite obehagligt i början men sen har jag insett att mer eller mindre alla som har normalt pigment även har födelsemärken, så det är helt naturligt. Gick till doktorn och han tyckte det såg helt normalt ut.

Tack för svar!!

Ungefär hur stora kan leverfläckarna vara? Är det liksom små prickar eller stora jävlar? Kan inte de som fått leverfläckar från Melanotan slänga upp någon bild på hur det ser ut.

/encap
Citera
2008-05-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fieldy
En kompis har precis avslutat sin kur och jag kan väl säga att jag som redan har (i dagsläget relativt diskreta) leverfläckar, INTE kommer trycka i mig Melanotan Det första som slår mig när jag träffar honom är att han är sååå jäkla brun. Dock inte en gyllenbrun, frisk brun färg utan en matt solbränna (kan ju iofs vara individuellt). Min andra tanke är att han har sprungit eller cyklat i lera, för hela ansiktet är fullt med svarta prickar!

De leverfläckar du har kommer framträda mycket, mycket, mycket mer... och du kommer dessutom få nya.

Du vet inte vad han körde för längd och doser?
Citera
2008-05-09, 17:20
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Du vet inte vad han körde för längd och doser?

Hej,

Har lite frågor ang. melanotan II !

Hur mycket pigment fläckar får man? och någon som kan skicka bild på sig som har testat?

Och finally, Vart får man tag i det utan att åka fast?
Citera
2008-05-10, 12:18
Medlem
.
Citera
2008-05-10, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angryduck
Hej,

Har lite frågor ang. melanotan II !

Hur mycket pigment fläckar får man? och någon som kan skicka bild på sig som har testat?

Och finally, Vart får man tag i det utan att åka fast?

beror helt på hur din kropp reagerar, då alla reagerar olika samt vad du väger och vilken dos du kör.

kan köpas ifrån många ställen, länkar finns i tråden så du får leta.
Citera
2008-05-10, 16:55
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
beror helt på hur din kropp reagerar, då alla reagerar olika samt vad du väger och vilken dos du kör.

kan köpas ifrån många ställen, länkar finns i tråden så du får leta.

Okej,
Problemet är att jag inte har något Kort att betala med, har bara hittat ställen som tar kort än så länge :-/
Skulle helst vilja ha mot Postförskott eller bankbetalning.
Citera
2008-05-10, 17:14
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Okej,
Problemet är att jag inte har något Kort att betala med, har bara hittat ställen som tar kort än så länge :-/

då e de bara o skaffa ett visakort eller mastercard på banken
Citera
2008-05-10, 18:47
Bannlyst
Citat:
Okej,

postförskott kan du nog ta och glömma att det är någon som erbjuder. Men betalning via bank eller att du skickar pengar i förskott är vanligast. Annars är det väl bara att låna en polares kort och ge dom pengar för det du beställer för.
Citera
2008-05-11, 13:40
Medlem
angryducks avatar
Citat:
postförskott kan du nog ta och glömma att det är någon som erbjuder. Men betalning via bank eller att du skickar pengar i förskott är vanligast. Annars är det väl bara att låna en polares kort och ge dom pengar för det du beställer för.

Okej, verkar inte hitta någon hemsida som erbjuder förskottsbetalning med bank,

PM om du vet nån bra sajt!
Citera
2008-05-11, 16:30
Bannlyst
Citat:
Okej, verkar inte hitta någon hemsida som erbjuder förskottsbetalning med bank,

PM om du vet nån bra sajt!

som sagt låna ett kort av en polare och sätt in pengar på kortet och köp det med hans kort and your home, enklare blir det inte.

Köper inte av någon "sajt"
Citera
2008-05-11, 19:03
Medlem
angryducks avatar
Citat:
som sagt låna ett kort av en polare och sätt in pengar på kortet och köp det med hans kort and your home, enklare blir det inte.

Köper inte av någon "sajt"

Yes,
Det skulle man dock kunna göra,
Fast frakten är så himla dyr på Melancorp´s hemsida ;S

Kanske finns något bättre ställe att köpa M2 från ?
Citera
2008-05-11, 20:18
Medlem
Citat:
Yes,
Det skulle man dock kunna göra,
Fast frakten är så himla dyr på Melancorp´s hemsida ;S

Kanske finns något bättre ställe att köpa M2 från ?

Kolla igenom tråden lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in