2008-08-17, 23:27
Medlem
yasunis avatar
Tjena för det första är medinc grönad? och hur långt kommer man på 10mg melanotan2(650kr) hur länge räcker det? tacksam för snabbt svar
Citera
2008-08-17, 23:29
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasuni
Tjena för det första är medinc grönad? och hur långt kommer man på 10mg melanotan2(650kr) hur länge räcker det? tacksam för snabbt svar

Ja medinc är grön så vitt jag vet. Dem flesta rekommenderar att köra 0.2mg per dag för att inte få massor leverfläckar. Matten är ju inte så svårt.
Citera
2008-08-17, 23:50
Medlem
yasunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Ja medinc är grön så vitt jag vet. Dem flesta rekommenderar att köra 0.2mg per dag för att inte få massor leverfläckar. Matten är ju inte så svårt.

Okej tackar så mycket för väldigt snabbt svar
Citera
2008-08-17, 23:53
Medlem
yasunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld

är det värt att köpa 10mg tycker du?
Citera
2008-08-17, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yasuni
är det värt att köpa 10mg tycker du?

Testa och se!
Citera
2008-08-22, 04:42
Medlem
Finns det melanotan II att få tag på billigare än den på medinc tro?
Citera
2008-08-22, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frezon

du kan handla på melanocorps hemsida men frakten är dyr samt du behöver ordna verktyg själv
Citera
2008-08-22, 19:45
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frezon

Tycker medinc är ett bra alternativ om du ska testa för första gången. Du slipper en massa krångel som tull, sprutor etc.

Men annars finns det europatan och melanocorp. Bara o googla på namnen.
Citera
2008-08-23, 00:43
Medlem
Såg att detta även finns i en nässprejs variant. Någon som prövat detta? Bör det fungera på samma sätt eller bryts det ner annorlunda?
Citera
2008-08-23, 09:42
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kin
Såg att detta även finns i en nässprejs variant. Någon som prövat detta? Bör det fungera på samma sätt eller bryts det ner annorlunda?

Det där får du gärna utveckla?
Citera
2008-08-24, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Det där får du gärna utveckla?

Folk nämnde tidigare att melanotan i tablettform bara skulle brytas ner i levern och skulle inte ge nån effekt. Nu sökte jag efter melanotan på google och sprang på en sida där det gick att köpa både i flytande form för injicering men också som en nässprey som du inhalerar. Jag undrar huruvida den produkten är testad av folk på FB och om den ska ha lika bra resultat som den innjicerbara varianten.
Citera
2008-08-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kin
Folk nämnde tidigare att melanotan i tablettform bara skulle brytas ner i levern och skulle inte ge nån effekt. Nu sökte jag efter melanotan på google och sprang på en sida där det gick att köpa både i flytande form för injicering men också som en nässprey som du inhalerar. Jag undrar huruvida den produkten är testad av folk på FB och om den ska ha lika bra resultat som den innjicerbara varianten.

Nej, det är inject varianten (MII) som är bäst.
Ska du köra Melo så är det lika bra att gå på melo II direkt, eftersom det är smidigt och utan allt för jobbiga biverkningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in