2008-03-21, 18:45
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrePPa
har inte märkt av nån mer erektion än vanligt, dock lite mer kåt än vanligt, om d beror på m2 elle ej vet ja ej

Satan vad färg du har fått nu grabben ,frugan sa att hon inte riktigt kände igen dig först när vi träffade dig på ditt jobb idag .
Så jag sa till henne att du har blivit hobbyneger,hennes svar blev jaha...så han kör med melonotan....
Citera
2008-03-21, 21:58
Medlem
PrePPas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Satan vad färg du har fått nu grabben ,frugan sa att hon inte riktigt kände igen dig först när vi träffade dig på ditt jobb idag .
Så jag sa till henne att du har blivit hobbyneger,hennes svar blev jaha...så han kör med melonotan....

heehe ja har fått ritkigt fin färg nu allså, 3 veckor är d nu på lör sen ja började, lågdoserat ed. snart e d slut, då ska vi se hur länge d håller...
Citera
2008-03-24, 14:31
Bannlyst
Nån som har fått fler leverfläckar??
Citera
2008-03-24, 15:43
Medlem
PrePPas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underneath_Fear
Nån som har fått fler leverfläckar??

ja d får väl typ alla?
Citera
2008-03-25, 09:14
Medlem
Citat:
heehe ja har fått ritkigt fin färg nu allså, 3 veckor är d nu på lör sen ja började, lågdoserat ed. snart e d slut, då ska vi se hur länge d håller...

Vad har du legat på för dos/dag...???
MVH / Obewau
Citera
2008-03-25, 11:02
Medlem
PrePPas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obewau
Vad har du legat på för dos/dag...???
MVH / Obewau

ungefär så här...
dag1 0.4mg av misstag skulle varit 0.2mg
dag2-11 0.2mg
dag11-22 0.3mg(en av d dagarna var 0.4mg)

får höra ordet neger ofta jävla rassist svennar ;D

väger en bit över 90kg - mådde illa på 0.4mg.. 0.2 & 0.3 funka fint ,mådde inget illa, inga biverkningar på dom doserna förutom leverfläckar...

störde mig mkt på dom när dom kom, men nu tänker ja int på dom. dom syns inte lika mkt för man e så brun elle så har dom avtagit...
Citera
2008-03-25, 11:08
Medlem
Citat:
ungefär så här...
dag2-11 0.2mg

väger en bit över 90kg - mådde illa på 0.4mg.. 0.2 & 0.3 funka fint ,mådde inget illa, inga biverkningar på dom doserna förutom leverfläckar...

störde mig mkt på dom när dom kom, men nu tänker ja int på dom. dom syns inte lika mkt för man e så brun elle så har dom avtagit...

Rätt låga doser med tanke på vad dom rekomenderar på bla, melanocorp...
tänkte börja på 0,2 ett tag för att se hur det fungerar och öka dosen där efter. Har hört från en annan kille med som legat på 0,2 med grymma resultat och han väger en bit över 100, bara det är äkta man har fått så det inte blir som Rolle....

Edit: hur ofta solar du`?

MVH / Obewau
Senast redigerad av Obewau 2008-03-25 kl. 11:14.
Citera
2008-03-25, 11:31
Medlem
Sprutor?

Har följt den här tråden ett tag nu och det verkar som om resultaten över lag är goda. Tänkte köpa lite M2 från superbrun.se. Någon som har någon erfarenhet från den sidan eller rekommenderar någon annan? Sen behöver jag veta vart man kan få tag i sprutor också. Finns det någon bra och smidig hemsida?
Citera
2008-03-25, 11:54
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noirish
Har följt den här tråden ett tag nu och det verkar som om resultaten över lag är goda. Tänkte köpa lite M2 från superbrun.se. Någon som har någon erfarenhet från den sidan eller rekommenderar någon annan? Sen behöver jag veta vart man kan få tag i sprutor också. Finns det någon bra och smidig hemsida?

Vet absolut ingenting om den sidan. Jag skulle köpt av Melanocorp om jag var du och om du vill vara säker på att få en produkt som fungerar.
Citera
2008-03-25, 15:41
Bannlyst
Satte 2mg ytterligare en gång, och kände inte någonting. Inte hände det någonting heller för den delen.
Citera
2008-03-25, 16:36
Medlem
Citat:
ungefär så här...
dag2-11 0.2mg

Har du fått mycket leverfläckar?

Har du fått några små svarta jävlar i ansiktet?

(Jävla neger!)
Citera
2008-03-25, 16:42
Medlem
Fick hem mitt idag + kanyler
men fan va mycket det var i min vial... nästan full och beställde bara 10mg

hittade en bild på en vial med lika mycket i

http://www.bikudo.com/preview/267968.JPG

blir det för mycket att blanda ut det med 3-4 ML vatten? vialen rymmer väl max 4, (är lika stor som på bilden) blandar det i vialen för att hålla det sterilt.

har ingen insulin penna eller liten pump att skjuta med, det är därför jag vill ha det på mer ML vatten än 2 som är rekomenderat.
blir lite lättare att se t,ex 0,3 i en 2 ML pump än 0,1. sen blir det ju inte lika mycket melanotan i det som går till spillo i kanyl + pump..

MVH / Obewau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in