2009-02-03, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejkalle
Detta ämne är framtaget så att man ska slippa sola, solning ökar risken för hudcancer. Läs tråden.

öööhm, så som jag har hört av folk som säljer detta så är det speciellt framtaget för att man ska stå emot bättre för solen och dess strålning.
Te.x folk som bor i AUS som är rätt vita löper stor risk att utsättas för hudcancer, så detta togs fram för att minska risken för hudcancer.

Rätta mig om jag har fel?
Citera
2009-02-03, 21:14
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipzor
öööhm, så som jag har hört av folk som säljer detta så är det speciellt framtaget för att man ska stå emot bättre för solen och dess strålning.
Te.x folk som bor i AUS som är rätt vita löper stor risk att utsättas för hudcancer, så detta togs fram för att minska risken för hudcancer.

Rätta mig om jag har fel?

Man får mer pigment av melanotan och en effekt av det är att man står emot solen bättre.

Från början har jag för mig att det var för att undvika cancer som du sa, nu verkar det enbart säljas pga av "dagens" mode att vara brun.
Citera
2009-02-04, 00:28
Bannlyst
Hur är det om man ska utomlands, går det att smuggla med lite MT tro? Eller är det att ladda upp innan man åker på semester som gäller?

Annars, hur är det med europatan.eu, funkar det fint som vanligt, eller? Trist om ens paket hamnar i tullen.
Citera
2009-02-04, 21:19
Medlem
okejkuls avatar
Hur mycket bör man ta per gång? Och hur länge bör man köra?

Ska man blanda med något?
Citera
2009-02-04, 21:21
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkul
Hur mycket bör man ta per gång? Och hur länge bör man köra?

Ska man blanda med något?

Läs sida1.....
Citera
2009-02-05, 15:44
Medlem
onicos avatar
Har en polare som tänkte hoppa på en melanotan2 kur med mig.
MEN, problemet är att han har ett bråck "Varicocele"åderbråck där nere i påsen! Har melanotan någon som helst risk att skada och göra detta värre?
Tror även han har lite strul med prostatan, typ "prostatit"!? Springer och kissar hela tiden hehe. Han vet iaf att anabola kan han inte röra detta skulle förvärra en del, ganska logiskt tycker jag men hur är det med melanotan?

Mvh onico & Chris
Citera
2009-02-09, 15:33
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiamG
Hallå gänget!

Gjorde i höstas en beställning på melanotan från melanocorp. Paketet togs i tullen. Detta visste då jag ringde och frågade vart mitt paket tog vägen, vilket dom svarade att det var skickat på analys.
Efter det skickade melanocorp ett nytt paket med samma innehåll, vilket då kom fram.

Nu vill tullverket att jag ska "infinna mig på tullverket för utredning av brott"

Vad har dom för rättigheter egentligen? Och vad har jag för rättigheter? Kan jag bara strunta i att gå dit?

Är det inte bättre att blåneka all kännedom och se paketet som förlorat? Vem som helst kan ju beställa saker via internet i andras namn.
Citera
2009-02-09, 15:55
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Har läst alla 152 sidor (förutom s. 20-42 från 2007) och många som skall ha ett stort tack för deras mycket hjälpsamma, kvalitativa och informativa inlägg.

Någon som har en fungerande sida där det går att köpa Melanotan I?

Den som postats fungerar inte längre och medinc, europtan och melancorp säljer enbart Melanotan II.

Tack på förhand!
Citera
2009-02-09, 18:13
Medlem
Hallå!

Nu sitter man med 10MG från melanocorp
Nu till min fråga, Jag har en insulinspruta som är på 1ML, Tänkte börja ta 0,5MG,Nu när jag sitter här så blir jag så jävla osäker på vad 0,5mg är på min spruta.Har aldrig hållit på med sprutor förut!
Är 0,5MG halva fältet upp till 1ML på sprutan? Sökt som tusan och funderat men det står helt still!
Är 10MG = 1ML?
Citera
2009-02-10, 14:30
Medlem
Läs sida 135 där Celia skrivt allt du behöver veta, är ett tipps!

Melanotanet är ju i pulverform när du får det så du får ju blanda ut det med den mängd sterilt vatten du vill ha för att få rätt mängd.

Om du tillsätter 1ml sterilt vatten till 10mg pulver så blir det ju 10mg per 1 ml...

Använt det i 4 veckor snart och är grymmt nöjd!
Citera
2009-02-10, 23:32
Medlem
Nu har jag tryckt 1ml! Resultatet är lite illamående och lite ont i huvedet!
Kände inte av illamåendet förens på träningen idag Lite små groggy blev jag också på träningen! Dock så kan detta bero på att jag ätit dåligt under dagen!
Nästa vecka hoppar jag upp på 8MG/dag
Kommer köra solning på stark nivå 2 gånger (15min) i veckan under 4 veckor!
Citera
2009-02-11, 07:31
Medlem
Ok, hur mycket melanotan består den ml av?

Wow! 8MG det var inte lite det du själv är jag kolsvart på en dos av 0.3mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in