2008-12-21, 17:22
Medlem
Labolinas Linas avatar
Tydligen är det smidigast att ta sig till Danmark om man är på jakt efter sprutor, i alla fall för en skåning. Är det möjligt att köpa Melanotan i Danmark lagligt så att man slår två flugor i en smäll?

Ungefär hur tjock är 'huden' innan underhudsfettat börjar?

Enligt wikipedia så kommer Melanotan från åttiotalet, det borde väl betyda att jag kan använda Melanotan i ungefär 20 år innan min risk för cancer/alzheimer/osv eventuellt ökar?

Melanotan förvaras i frysen, pågående spruta kan förvaras i kylen... Någon med mer exakta angivelser för min/max temperatur och hållbarhet?
Citera
2008-12-22, 18:52
Medlem
Labolinas Linas avatar
Någon som vet vad som har hänt med https://europatan.eu/ ?
medinc verkar ha semesterstängt, finns det fler pålitliga sidor?
Citera
2008-12-23, 20:25
Medlem
prettygirls avatar
Moderatorsåtgärd:

Från Mode och livsstil till Medicin och hälsa.

/Mod
Citera
2008-12-23, 22:08
Bannlyst
En lite udda fråga,

Om man är mörk/svart under ögonen förvärras då det mörka/svarta eller blir det mindre synligt ?

Hade vart jävligt kul att spontant överraska barnen som en solbränd jävel.

Tack
Citera
2008-12-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turtor-cccc
En lite udda fråga,

Om man är mörk/svart under ögonen förvärras då det mörka/svarta eller blir det mindre synligt ?

Hade vart jävligt kul att spontant överraska barnen som en solbränd jävel.

Tack

Svårt att svara på, beror helt enkelt på vad det mörka/svarta beror på. Är det en högre koncentration av melanocyter i området finns risk att huden mörknar.
Citera
2008-12-24, 22:40
Medlem
Labolinas Linas avatar
Snart har jag både sprutor och melanotan inom husets fyra väggar, jag planerar att enbart injicera en droppe för första gången för att kolla så att jag inte får någon negativ reaktion av ämnet. För att sedan gå över till "normal" dos.
Låter det klokt och säkert eller bara konstigt?
Citera
2008-12-25, 01:09
Medlem
Orkar inte läsa igenom tråden just nu, men någon som har testat detta? Jag är ganska skeptisk med tanke på att de flesta hormoner har någon sorts biverkningar. Men om det funkar bra så är det ju fantastiskt för personer som har svårt för att bli bruna
Citera
2008-12-25, 01:25
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Orkar inte läsa igenom tråden just nu, men någon som har testat detta? Jag är ganska skeptisk med tanke på att de flesta hormoner har någon sorts biverkningar. Men om det funkar bra så är det ju fantastiskt för personer som har svårt för att bli bruna

Finns flera biverkningar, huvudvärk, rodnad, stånd, ökad libido mm. Finns inga kända biverkningar på lång sikt.

Edit:
https://www.flashback.org/showthread.php?p=13097174#post13097174
Senast redigerad av Labolinas Lina 2008-12-25 kl. 01:28.
Citera
2008-12-28, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Jag håller med, helt livsfarligt. Klart som fan att tillverkarna säger att det är ofarligt. Påminner om nåt de sa i Boston Tea Party, att sjömän hade utsatt sig för stora mängde röntgenstrålar i ansiktet för att slippa raka sig under sina seglatser.. Också väldigt smidigt, och säkert klassats som ofarligt at the time. Att det var totalt jävla superdödligt kom fram först senare.

Något som är värt att tillägga är dock att det är 2009 närsom!

Teknik och forskning är underbart såhär dags Fast man ska nog såklart alltid ha tänket "tänk om". Men vafan, man lever engång, testa på allt möjligt skit vettja!

Dessutom, för de som är känsliga för sol osv, så är detta något väldigt bra.
Citera
2008-12-28, 22:24
Medlem
Medinc verkar ha tagit semester . Någon som vet på ett ungefär när de är tillbaka? Står inget direkt datum, bara att det är semesterstängt i 1-2 månader (inget startdatum ). Medinc är annars smidigt och bra, har aldrig haft några komplikationer med dem. Synd bara att man inte hade någon vetskap om detta tidigare, då hade man ju beställt hem mer .
Citera
2008-12-30, 16:46
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XFilmz
Medinc verkar ha tagit semester . Någon som vet på ett ungefär när de är tillbaka? Står inget direkt datum, bara att det är semesterstängt i 1-2 månader (inget startdatum ). Medinc är annars smidigt och bra, har aldrig haft några komplikationer med dem. Synd bara att man inte hade någon vetskap om detta tidigare, då hade man ju beställt hem mer .

http://europatan.eu/shop/ då? Kanske fungerar lika bra?
Citera
2008-12-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labolinas Lina
http://europatan.eu/shop/ då? Kanske fungerar lika bra?

De har skickat flera hundra paket till sverige sedan starten och hittils har inget beslagtagits utom ett paket beställt till åland då de har en egen tull. (Iaf enligt de själva)
Men jag vet flera som fått sina paket därifrån och ingen som inte fått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in