2009-02-22, 20:37
Medlem
En polares flickvän har köpt MT2. Hon hade gömt undan det i sitt rum (bor fortfarande hemma hos sina föräldrar) utan att slänga in det direkt i kylen respektive frysen, som man skall göra(!).

Nu är grejen, att hon har haft det i rummet i ett par veckor vad jag vet(oblandat), och eftersom att jag vet att det inte ska förvaras i rumstemperatur, så vart jag osäker om hon överhuvudtaget skall använda sig utav melanotanet. Jag går i tankebanorna att peptiderna kanske har blivit ostabila, rent utav farligt(?). Eftersom jag inte har en aning, så ber jag någon vetande om svar. För att klargöra det hela, kan hon blanda ut det och köra på som vanligt?
Tack på förhand!
Citera
2009-02-23, 23:52
Bannlyst
Funderar på att köra lite MT2. Fast man blir lite skraj nu när man läste att någon blivit halvblind på ena ögat. Tydligen fått någon leverfläck mitt i ögat. Haha, kanske inte direkt händer 5 av 10 personer, men man blir ju ändå rädd.. Risken finns. (Källa: melanotan-forumet, och sedan någon nyhetslänk)

För er som testat, är det värt det?

Är vit, och det är inte så roligt att vara det varje jävla sommar...
Citera
2009-02-24, 00:32
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encap
Funderar på att köra lite MT2. Fast man blir lite skraj nu när man läste att någon blivit halvblind på ena ögat. Tydligen fått någon leverfläck mitt i ögat. Haha, kanske inte direkt händer 5 av 10 personer, men man blir ju ändå rädd.. Risken finns. (Källa: melanotan-forumet, och sedan någon nyhetslänk)

För er som testat, är det värt det?

Är vit, och det är inte så roligt att vara det varje jävla sommar...

Börja lugnt, fortsätt lugnt, sluta vid minsta problem.

Om det är värt risken kan bara du avgöra. Jag hade inget större problem så för mig var det värt det.
Citera
2009-02-24, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labolinas Lina
Börja lugnt, fortsätt lugnt, sluta vid minsta problem.

Om det är värt risken kan bara du avgöra. Jag hade inget större problem så för mig var det värt det.

Tack för svar!

Hur är det med pigment-/leverfläckar? Går det att ta bort sånt sen, om man skulle ha oturen att det skulle hamna på något väldigt "jobbigt" ställe där det absolut inte passar sig ?
Citera
2009-02-24, 02:30
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encap
Hur är det med pigment-/leverfläckar? Går det att ta bort sånt sen, om man skulle ha oturen att det skulle hamna på något väldigt "jobbigt" ställe där det absolut inte passar sig ?

Ingen aning om man kan ta bort dessa på ett praktiskt sätt (utan att gå till en privat klinik och hosta upp tonvis med pengar).
Vissa hävdar att man får nya leverfläckar, jag anser att det är felaktigt. Istället har man flera stycken, fast knappt synbara. Dessa få sedan mer pigment och syns.

Låna tjejens eller mammas sminkspegel och titta noga i ansiktet. Hittar du en mycket svag leverfläck så är risken stor att den syns mycket tydligare efter melanotan.
Citera
2009-02-24, 11:54
Medlem
nan som vet om det gar att fa tag i insulinnalar i thailand. har letat pa massa apotek i patong nu och ingen har! nogon som har natt forslag pa vart man kan hitta
Citera
2009-02-24, 17:19
Medlem
Nu jävlar, inatt när lönen dimper in på kontot ska jag beställa 50mg

tänkte beställa MT2 från easytan.org, hoppas det går fort och bra!
Någon som brukar beställa där som kan skriva hur lång tid det tar innan det kommer?
Det står 2-4 dagar, får hoppas på det tills det blir bekräftat!

f.ö, det är alltid kul att läsa hur folk förändras, så skriv på!
Citera
2009-02-26, 09:57
Medlem
Är det ingen annan som märker att man blir sjuk/förskyld oftare med Melanotan 2?

skitdrygt, vart sjuk 4 gånger sen i höstas med samma symptom. Börjar med ont i halsen varje gång, kommer oftast efter man injecerat det eller så märker man de morgonen efter.
Citera
2009-02-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donkeykong1
Är det ingen annan som märker att man blir sjuk/förskyld oftare med Melanotan 2?

skitdrygt, vart sjuk 4 gånger sen i höstas med samma symptom. Börjar med ont i halsen varje gång, kommer oftast efter man injecerat det eller så märker man de morgonen efter.

Har inte haft några problem alls, Man skulle visst bli trött men jag har blivit pigg och glad

Hur mycket vatten har du i då? Man kan få ont i halsen om man trycker in för mycket vatten!

Jo jag har fått några små prickar i ansiktet, Antingen är det pigmentförändringar, leverfläckar, Dock så är några fräknar!
Citera
2009-02-27, 18:35
Medlem
Nu får jag nog lägga ner och ta mer! Är i princip kolsvart och morsan gillar det inte! Ser bara mina vita tänder när jag ler enligt henne! I mörker alltså
Citera
2009-03-01, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shivaxl
Nu får jag nog lägga ner och ta mer! Är i princip kolsvart och morsan gillar det inte! Ser bara mina vita tänder när jag ler enligt henne! I mörker alltså

Hur länge har du kört nu då?
Citera
2009-03-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XFilmz
Hur länge har du kört nu då?

Typ 16 dagar!
Folk kände inte igen mig på krogen i helgen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera