2008-03-11, 13:09
Bannlyst
[Explicit material! Extrem dum fråga, coming up!]

Om man snart ska få sin hormonprofil utvärderad, kan melanotan-II, på något sätt, infiltrera med hormoner och dylikt som de utvärderar?

[/Explicit material! Extrem dum fråga]
Citera
2008-03-12, 22:26
Bannlyst
Bump, en till fråga:

Tänkte spä ut 10mg med 2ml ögonvätska. Då blir det 5mg per 1ml. Kan jag suga upp 1ml i en insulinpump, och sen förvara 1ml där i? Och när det är dags för injektion, så sprutar jag bara i den mängd jag ska ha i den pump som jag ska injicera med?

Karlshamn kalla mig för idiot, och banna mig på IRC Så jag tyr mig till er.
Citera
2008-03-12, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Bump, en till fråga:

Tänkte spä ut 10mg med 2ml ögonvätska. Då blir det 5mg per 1ml. Kan jag suga upp 1ml i en insulinpump, och sen förvara 1ml där i? Och när det är dags för injektion, så sprutar jag bara i den mängd jag ska ha i den pump som jag ska injicera med?

Karlshamn kalla mig för idiot, och banna mig på IRC Så jag tyr mig till er.

du kan göra så ja eller ta annars en större mängd vätska för att minska risken för feldosering om du inte har huvudet på skaft och är trött eller likande. Du får ta och vara lite snällare så kanske du slipper kalshamns banningar på irc då
Citera
2008-03-13, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
du kan göra så ja eller ta annars en större mängd vätska för att minska risken för feldosering om du inte har huvudet på skaft och är trött eller likande. Du får ta och vara lite snällare så kanske du slipper kalshamns banningar på irc då

Haha . Spädde ut det med 3ml vätska. Blir 10u per 0,3333333mg.

Karlshamn banna aldrig mig It was just a joke
Citera
2008-03-13, 00:35
Bannlyst
Citat:
Haha . Spädde ut det med 3ml vätska. Blir 10u per 0,3333333mg.

Karlshamn banna aldrig mig It was just a joke

fan va krångligt att räkna haha. Aja får hoppas att du e vassare på att dosera rätt än att ge nybörjare trevliga råd då ...någon annan som har en tjej eller tjejpolare som råkat ut för samma sak som en av mina? Är så att hon kom undrandes om varför bara hennes ena blygdläpp va skitbrun och inte den andra ... började såklart asgarva men tyvärr fick jag inte leka doktor och kolla så allt stod rätt till Har även funderat på lite olika smeknamn hitintills ligger zebran bäst till några andra förslag?
Citera
2008-03-13, 00:39
Bannlyst
Citat:

fan va krångligt att räkna haha. Aja får hoppas att du e vassare på att dosera rätt än att ge nybörjare trevliga råd då ...någon annan som har en tjej eller tjejpolare som råkat ut för samma sak som en av mina? Är så att hon kom undrandes om varför bara hennes ena blygdläpp va skitbrun och inte den andra ... började såklart asgarva men tyvärr fick jag inte leka doktor och kolla så allt stod rätt till Har även funderat på lite olika smeknamn hitintills ligger zebran bäst till några andra förslag?

Hahaha! Råka hon dosera fel?
Citera
2008-03-13, 00:41
Medlem
Mr Coffees avatar
Shit dopar man även brännan...det hade jag missat helt

Hur mår folk egentligen?
Citera
2008-03-13, 00:42
Bannlyst
Citat:
Hahaha! Råka hon dosera fel?

nja hon höjde lite mer än vad jag förklarade in i minsta detalj att hon borde göra men inte alltid flickor är allt för begåvade Men inte lätt att vara smart när hon begåvats med sånt utseende, kan inte tagit alla bra bitarna så att säga och knåpat ihop den damen.
Citera
2008-03-13, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Shit dopar man även brännan...det hade jag missat helt

Hur mår folk egentligen?

Är sjukt sexigt brun som alla tjejer gillar något fruktansvärt samt att jag e så kåt att jag kan ta hand om allihopa. Hur mår du själv? för jag mår då fan inte dåligt
Citera
2008-03-13, 00:44
Bannlyst
Citat:
nja hon höjde lite mer än vad jag förklarade in i minsta detalj att hon borde göra men inte alltid flickor är allt för begåvade Men inte lätt att vara smart när hon begåvats med sånt utseende, kan inte tagit alla bra bitarna så att säga och knåpat ihop den damen.

Böjde? Injicera hon det i blygläppen? . Skämt åsido
Citera
2008-03-13, 00:47
Bannlyst
Citat:
Böjde? Injicera hon det i blygläppen? . Skämt åsido

det kan man fråga sig ska fan ta och fråga henne det. Men seriöst så antagligen inte då det var hennes pojkvänn som upplyste henne om detta att den ena va lite tanned och den andra var svart
Citera
2008-03-13, 00:47
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Är sjukt sexigt brun som alla tjejer gillar något fruktansvärt samt att jag e så kåt att jag kan ta hand om allihopa. Hur mår du själv? för jag mår då fan inte dåligt

Så här eller? http://i29.tinypic.com/351er77.jpg

Jag mår bra tack. Jag tänkte mest på hur folk mår innan de får för sig att trycka droger för att få brunare nyans på huden.

Käns som Michael Jackson reversed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in