Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-07, 15:21
  #1
Medlem
Viktor.Sanders avatar
Jag tycker att vi behöver en tråd där vi tillsammans kan skratta (eller gråta) åt alla de gånger vi onekligen har blivit dissade av våra ragg. Hittade ingen sån när jag sökte.

Jag börjar med en som gjorde ont:
Jag ser en tjej på bussen som har världens gulligaste blick, hon går av på samma hållplats som mig och står där o väntar på något. Så jag tänker att jag bara måste ta den här chansen:
"Tja! "
"Hej.." säger hon
"*sträcker fram handen o säger mitt namn*"
"Nej."

Jag gick slopet iväg.

Och en jag bara tycker var kul:
Två tjejer som satt vid ett bord nära dansgolvet... Jag går fram och lutar mig in väldigt nära:
"Skulle ni bli sura om en kille tog er på brösten det första han gjorde?"
"Ja, blablabla"
Jag kupar mina händer kring deras bröst, de försöker skyla sina bröst så jag börjar peta på brösten istället tills de blir sura och vill att jag ska dra.


Kan tillägga att detta var en kväll för länge sen när jag ville undersöka hur långt jag behövde gå för att bli dissad.

Hur har ni blivit dissade?
Citera
2010-09-07, 15:25
  #2
Medlem
anooonyms avatar
Hm någongång på någon hemsida skrev jag till en tjej typ hej. Tror att hon svarade "va vill du" eller något sådant.. Säkert 5-6 år sedan dock, kommer inte på någon annan gång.. Är inte så 'raggande' dock så ... ^^
Citera
2010-09-07, 15:26
  #3
Medlem
vavilldus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.Sander
"*sträcker fram handen o säger mitt namn*"
"Nej."

Usch det är denna jag är som mest skraj för att råka ut för när jag får såna infall att jag bara "måste" ta kontakt med någon brud.

Har inga roliga historier dock!
Citera
2010-09-07, 15:47
  #4
Medlem
SYLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vavilldu
Usch det är denna jag är som mest skraj för att råka ut för när jag får såna infall att jag bara "måste" ta kontakt med någon brud.

Har inga roliga historier dock!

Då tar man samma hand och bitchslapar kvinnan!

Jag behöver ett bra svar-på-tal till "gumman, smickra inte dig själv".
En kommentar som ska få en att känna sig dum för att man "antagit" att någon raggat på en och sedan dissat. Det är alltså på ett svar-på-tal jag behöver ett svar-på-tal till.
Citera
2010-09-07, 16:15
  #5
Medlem
Gwildors avatar
Den enda jag kan komma på är när jag var 7-8 år och satt bredvid en tjej jag gillade i skolan.. Vår lärare läste i daglig ordning upp dagens lunch, och denna dag var det pannkaka. Jag började smacka "humoristiskt" med munnen och sa "mmm, pannkaka!" i tron om att tjejen skulle tycka jag var jätterolig. Istället vänder hon sig mot mig med en nonchalant blick och säger "gud vad du är jobbig.."

Det tog hårt
Citera
2010-09-07, 16:23
  #6
Avstängd
Spargris1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.Sander

Och en jag bara tycker var kul:
Två tjejer som satt vid ett bord nära dansgolvet... Jag går fram och lutar mig in väldigt nära:
"Skulle ni bli sura om en kille tog er på brösten det första han gjorde?"
"Ja, blablabla"
Jag kupar mina händer kring deras bröst, de försöker skyla sina bröst så jag börjar peta på brösten istället tills de blir sura och vill att jag ska dra.


Kan tillägga att detta var en kväll för länge sen när jag ville undersöka hur långt jag behövde gå för att bli dissad.

Hur har ni blivit dissade?

Haha jag spår att detta kommer bli en skitskön tråd

Själv så har man ägnat halva kvällen på att ragga på en brud och langade sedan kommentaren''vi borde fan höras och ses imorrn eller nåt, langa ditt nr''
Fick som svar: Jaså det tycker du?!
Sen gick hon iväg haha

EDIT: Någon borde starta en tråd om alla gånger man har råkat ur för cockblocks
__________________
Senast redigerad av Spargris1 2010-09-07 kl. 16:27.
Citera
2010-09-07, 16:51
  #7
Medlem
Abstruss avatar
Var på pubben och började flörta lite med en tjej. Vi fick bra kontakt och vi snackade lite om att dra på efterfest tillsammans. Efterhand trillar dock fler och fler polare ner vid vårt bord och hon går bort till sina vänner.
"Aja, plockar henne sen" tänker jag och börjar bättra på fyllan ganska rejält. Går bort till henne och hennes vänner sen när stället stänger. Hon säger att det inte blir nån efterfest, men eftersom jag är ganska full vid det här laget så kopplar jag inte riktigt utan bara står kvar och ser ut som en full sånhär ->

Hon byter blickar med sina vänner och de tittar medlidsamt på henne. För att bli av med mig säger hon att hon kan ta mitt nummer, så jag ger detta till henne. Som de flesta vet så hör tjejer inte av sig om de tar ens nummer, så jag bad om hennes med. Hon säger att hon kan ringa mig en signal och när det plingar till i min lur klickar jag och säger "tack".
På väg hem sen ska jag lägga in nummret i kontaktlistan, ser då att den lilla slynan ringt från skyddat nummer.
Citera
2010-09-07, 16:54
  #8
Medlem
Vet ej om detta räknas men testar. Var tillsammans med min flickvän i lite över 3 år, hon dumpar mig. (Förtjänade det).

Hamnar i en djup depression och återkommande ångestattacker som var hemska. Vi var väldigt tajta innan uppbrotten och det kom oväntat för mig, hon hade under 3 år funnits där för mig vad jag än behövt.

Vi träffas inte på 2 månader och jag ringer en natt och mår extremt dåligt.
Hon svarar och säger hej ganska glatt, jag hejar tillbaka och säger att det är Potatisskalar1.

Då säger hon "aha, är det du..." och klickar.

Där kände jag ungefär hur det känns att få ett svärdhugg i hjärtat.


Slutade dock lyckligt, kämpade vidare och vann tillbaka henne och nu har vi det bättre än någonsin!
Citera
2010-09-07, 17:42
  #9
Medlem
Viktor.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisskalar1
Vet ej om detta räknas men testar. Var tillsammans med min flickvän i lite över 3 år, hon dumpar mig. (Förtjänade det).

Hamnar i en djup depression och återkommande ångestattacker som var hemska. Vi var väldigt tajta innan uppbrotten och det kom oväntat för mig, hon hade under 3 år funnits där för mig vad jag än behövt.

Vi träffas inte på 2 månader och jag ringer en natt och mår extremt dåligt.
Hon svarar och säger hej ganska glatt, jag hejar tillbaka och säger att det är Potatisskalar1.

Då säger hon "aha, är det du..." och klickar.

Där kände jag ungefär hur det känns att få ett svärdhugg i hjärtat.


Slutade dock lyckligt, kämpade vidare och vann tillbaka henne och nu har vi det bättre än någonsin!

Ouch! Den har jag fått några gånger, fast bara med tjejer jag inte hunnit lära känna, inte i närheten av så jobbigt som din situation. Grymt att du lyckades få tillbaka henne!
Citera
2010-09-07, 17:43
  #10
Medlem
Bellamorras avatar
En kille hörde av sig på en onsdag eller torsdag till mig och ville träffas, men jag kunde verkligen inte göra det. Så jag säger att vi hörs i helgen.

Så helgen kommer och jag skickar ett sms; Hej, vill du ses ?

Får tillbaka; Nej, jag kan inte. Ska på date! Hejdå



Vet inte om det var hämnddiss, men hoppas hellre på att det inte var det, för fyfan vad töntigt då
Citera
2010-09-07, 17:47
  #11
Medlem
mizzzs avatar
Den dissen som gjort mest ont var när jag trodde att jag hade det på G med en kille, och vi hade (trodde jag) flirtat en längre tid. Det pirrade i magen bara jag tänkte på honom. Nåväl.. en kväll när vi hade ett förtroligt samtal så sa han "Jag gillar verkligen XX (en nära vän till mig), tror du hon är intresserad av mig?".

Jahapp. Han försökte nå henne genom mig. Tack och lov ville hon inte ha honom.
Citera
2010-09-07, 18:22
  #12
Medlem
Vilken liten kuk du har. Det var ju inte allt för kul och höra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback