2010-10-06, 23:19
Medlem
moshomaniacs avatar
Har fått mitt hjärta krossat för första gången ikväll. Skickade ett sms till en tjej jag verkligen gillar och väntat på i snart två månader på att få träffa igen (jag vet jävligt patetiskt av mig men hon har sagt flera gånger att hon med vill träffas ). Frågar vad hon gör och hon svara i princip att hon sitter ensam med en annan kille och myser och tittar på film.

Trodde det där med att få hjärtat krossat bara var ett ordspråk, men man lär så länge man lever
Citera
2010-10-06, 23:26
Medlem
Emerthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshomaniac
Har fått mitt hjärta krossat för första gången ikväll. Skickade ett sms till en tjej jag verkligen gillar och väntat på i snart två månader på att få träffa igen (jag vet jävligt patetiskt av mig men hon har sagt flera gånger att hon med vill träffas ). Frågar vad hon gör och hon svara i princip att hon sitter ensam med en annan kille och myser och tittar på film.

Trodde det där med att få hjärtat krossat bara var ett ordspråk, men man lär så länge man lever

Det är så det kan vara! Kvinnor är bara vandrande smittobärare....
Citera
2010-10-06, 23:38
Medlem
Vintervilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Xavier
"Fan vilket ful jacka du har".
Tog riktigt illa vid mig faktiskt. En av få gånger jag inte tagit det med en klackspark.

Den där har jag med fått. I princip iallafall. Av en kille dessutom.
Jackan har jag fått komplimanger för med, men att få höra "det var den fulaste jacka jag någonsin sett" fick mig att aldrig ha den igen, haha. Dåligt självförtroende.
Citera
2010-10-06, 23:51
Medlem
Morgonribbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffarn
Kul tråd.
Har en rätt bra men inte min egen.
En polare från förr som alltid fick 3 ragg per kväll han var ute arbetade fram ett grymt sätt att bli
av med brudar på krogen som han tyckte var jobbiga.
Han frågade helt enkelt vad de jobbade med och efter de svarat så fick han naturligtvis samma fråga tillbaks.
"Jag är ledig nu men säsongsarbetar i Canada med att klubba säl" sagt på fullt allvar.

100%-igt effektiv diss. Sett det flera gånger och det har varit lika djävla kul varje gång.
På en sekund försvann det skimrande uttrycket i deras ansikten och inom 10 var de borta.

Haha, riktigt bra!
Citera
2010-10-06, 23:56
Medlem
Canarsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Det kommer du också när du växt till dig lite ska du se
Jag hoppas på det.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Jävla liten ko, brukar göra hamburgare på 800g färs efter träning.

#1 Att stappla ut några meter från datorn till köket är inte att träna.
#2 800g köttfärs, och inte ens till middag. Är det verkligen någonting att skryta med?
#3 Om du kämpar för din kropp och ser ut som Mr. Olympus så önskar jag dig lycka till!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintervila
Den där har jag med fått. I princip iallafall. Av en kille dessutom.
Jackan har jag fått komplimanger för med, men att få höra "det var den fulaste jacka jag någonsin sett" fick mig att aldrig ha den igen, haha. Dåligt självförtroende.

Haha, jag har fått höra att _jag_ var det fulaste någon hade sett så du kan ta och chilla med din jacka tycker jag. Det faktum att den här personen inte hade några vidare utseendemässiga meriter själv lindrade dock smärtorna något.
Citera
2010-10-07, 00:00
Medlem
Jag gillade en tjej på hemspråket i högstadiet, men jag vågade verkligen inte prata med tjejer över huvud taget. En gång var vi båda tidiga till en lektion och vi hälsade båda på varandra med tysta "hej". Sen blev det en sådan här tyst, obehaglig tystnad. Jag försökte bryta tystnaden med att försöka imponera på henne med :

"Läraren tycker jag är jätteduktig på bosniska."
"Aha okej."

Jag ville springa hem just då, men nu kan man skratta åt det.
Citera
2010-10-07, 00:05
Medlem
Jamaicabananers avatar
24 månader sedan.
Jamaicabananer är full. Han är ung. Välklädd i en svindyr kavaj han har köpt för sina sommarjobbspengar. Ny i en stad. Nyss flyttat hemifrån. Livet leker. Ölen är billig, toleransen är hög. Han hänför omgivningen genom att köpa in fyra öl åt gången. Han har pengar och spenderar dem. Stilförebilden är Pete Doherty/Paul Simonon. Han är ascool. Full som fan blir han, hittar en kvinna, som han i sitt rus tycker ser ut som en lagom dum småstadsbrud som han kan hänföra genom att leka häftig libertin. Spelar Gainsbourg.

Han tror han är skitcool, orerar vitt och brett med ovan nämnda dumma småstadsbrud på uteserveringen. Verkar funka.

När ska vi dra? Sluddrar han fram. Nu, säger den dumma småstadsbruden.

De går iväg, till henne. Han lyckas på vägen urinera tämligen öppet, framför sitt tilltänkta byte. De kommer fram till hennes port. Bruden öppnar. Vänder sig om, stirrar på honom med en blick så intensiv att hon framstår som Galadriel och säger: Nej, jag tycker du ser trött ut, du borde gå och sova.

Jamaicabananer blir hemskt kastrerad, går tillbaka till nattklubben och dricker kopiösa mängder.

Citera
2010-10-07, 00:07
Medlem
Den värsta dissen jag fått var när jag gick på gymnasiet. Kände ingen på det här gymnasiet, men fick rätt bra kontakt med en tjej där. Vi umgicks nästan varje dag, hela dagarna. Jag blev störtkär i henne, men vågade aldrig säga något om det för att jag inte ville förstöra någonting. Ibland fick jag hintar om att hon var intresserad av mig och till slut (efter nästan ett helt år) så sa jag att "jag gillade henne.. mer än som vän". Först var hon tyst. Sen började hon skrika "NEEEJ! NEEEEEEJ NEEEEJ -NAMN-! NEEEJ, VARFÖR!?!?!? sen sprang hon iväg, sprang efter, och när jag kom ikapp sa hon "Var du tvungen att förstöra allt?"

Den tog jäkligt hårt då jag fortfarande hade känslor för henne resten av gymnasietiden. Nu är hon en jäkligt bra vän (kanske den bästa) igen och allt är som bortblåst. Glad att jag inte blev tillsammans med henne, såhär i efterhand
Citera
2010-10-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtac
Den värsta dissen jag fått var när jag gick på gymnasiet. Kände ingen på det här gymnasiet, men fick rätt bra kontakt med en tjej där. Vi umgicks nästan varje dag, hela dagarna. Jag blev störtkär i henne, men vågade aldrig säga något om det för att jag inte ville förstöra någonting. Ibland fick jag hintar om att hon var intresserad av mig och till slut (efter nästan ett helt år) så sa jag att "jag gillade henne.. mer än som vän". Först var hon tyst. Sen började hon skrika "NEEEJ! NEEEEEEJ NEEEEJ -NAMN-! NEEEJ, VARFÖR!?!?!? sen sprang hon iväg, sprang efter, och när jag kom ikapp sa hon "Var du tvungen att förstöra allt?"

Den tog jäkligt hårt då jag fortfarande hade känslor för henne resten av gymnasietiden. Nu är hon en jäkligt bra vän (kanske den bästa) igen och allt är som bortblåst. Glad att jag inte blev tillsammans med henne, såhär i efterhand
Du vill fortfarande ligga med henne.
Citera
2010-10-07, 00:09
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTD
Jag gillade en tjej på hemspråket i högstadiet, men jag vågade verkligen inte prata med tjejer över huvud taget. En gång var vi båda tidiga till en lektion och vi hälsade båda på varandra med tysta "hej". Sen blev det en sådan här tyst, obehaglig tystnad. Jag försökte bryta tystnaden med att försöka imponera på henne med :

"Läraren tycker jag är jätteduktig på bosniska."
"Aha okej."

Jag ville springa hem just då, men nu kan man skratta åt det.

Hahaha fy fan, pinsamt bara att läsa det

Aldrig har ett citat passat så bra som detta i denna situation;

"It is better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt."

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in