Hehehe oj oj oj grabbar ni som säger att ni aldrig blivit dissade, er tycker jag synd om, ni har aldrig gått utanför er "comfort zone".
Dissad har jag säkert blivit hundratals gånger, men så har jag också fått ligga hundratals gånger, inget jag tycker är "coolt" idag, men då var det ju häftigt med en ny tjej varje vecka.
Några av de brutalaste dissarna var nog när jag och en polare drar hem 3 tjejer till min lägenhet, alla är skitfina och jag hade valt ut min. Hon var dock lite avig, hennes polare sa att hon var jätteblyg så vi kokade ihop världens plan. När hon gick på toaletten så försvann polaren och de andra 2 tjejerna(de skulle till honom och knulla) så hon är ovetandes ensam i min lägenhet med mig. Jag lägger lite förföriskt på sängen och försöker se sexig och avslappnad ut, hon kommer ut från toaletten och jag log lite förföriskt och sa "kom och lägg dig här gumman". Tjejen får TOKPANIK och SPRINGER ut genom dörren skrikandes

Själv ligger jag kvar i sängen och ser ut som jordens största ollonhuvud. Nej, den sved fan. När man är 110 på att man ska få ligga och istället får den avslutningen, ja en sån bitterhet har jag sällan känt.
Det fina var dock att jag fick min hämnd några veckor senare. Ser henne på en klubb, lite mörkt och hon kände inte igen mig. Går fram och börjar snacka med henne, jättebra respons och jag säger att hon ska komma med till vipbåset så jag kan bjuda på en drink. Hon blir skitglad och följer med, halvvägs till baren stannar jag upp och säger "Nej vänta nu, du är ju den där bruden som betedde dig som en idiot hemma hos mig, kommer du inte ihåg det?" Ljuset går upp för henne, ser en viss skam i ansiktet men det räckte inte för mig, jag ville förnedra henne så jag fortsätter
"Fy fan så oförskämt att bara dra iväg på det där sättet, köp din egen jävla drink" för att sen köra en 180 graders och dra och snacka med ett par andra brudar. Hon står kvar som en fågelholk.
Nej inte särskilt moget av mig men FAN så skönt det kändes att få ge tillbaka litet grann.