2011-04-09, 21:36
Medlem
Kanske borde dragit de i förra inlägget men han skicka det så :P

Är väl inte den som riktigt har tur med tjejer,
en gång har man möts av HAHA då man "förklarat sin kärlek" och 2 ggr har det väl varit lite ofrivilig diss av tjejen men då jag sagt vad jag känt har man fått svaret, men jag ska flytta åså har dom dragit inom 1-2 veckor så kansken inte riktigt en diss
Citera
2011-04-10, 03:09
Medlem
Ganymedes avatar
På lokala haket för många år sedan, glider runt och spanar lite, plötsligt :

Hon (okänd vacker dam) : "Hej !!"
Jag svarar då helt spontant och utan eftertanke : "Då.."

Den ni !
Citera
2011-04-10, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganymede
På lokala haket för många år sedan, glider runt och spanar lite, plötsligt :

Hon (okänd vacker dam) : "Hej !!"
Jag svarar då helt spontant och utan eftertanke : "Då.."

Den ni !

du kan inte läsa märker jag, synd om dig...

"De värsta dissar VI FÅTT"
Citera
2011-04-10, 17:56
Bannlyst
Jag dissade mig själv stenhårt på en fest i utlandet för några år sedan.

Jag och min polare var båda tända på samma tighta blondin, jag bjöd med henne på fest till ett stort hus med pool och sånt.
Spriten, laddet och gräset flödade, lite liberalare land än sverige hehe, och allt flöt på bra med mig och bruden, kände att jag vann över polaren hehe.

Hur som helst så badade vi i poolen och hade oss, men det var ju sent på natten så man blev riktigt jävla kall efter att ha badat, så jag skulle gå upp på övervåningen för att duscha, då har bruden följt efter mig och precis när jag ska stänga dörren så öppnas den, där står bruden och frågar om hon får göra mig sällskap, fuck yeah, klaaaaart att hon fick!!
Blev ännu bättre av att min polare i sin tur hade följt efter tjejen upp till duschen, så när han följde efter henne in i badrummet så stod jag redan där naken med ribba hahahah!! (Han såg riktigt snopen ut och vände på klacken, han förnekade att han kom ihåg det dagen efter! )

Hur som helst så börjar vi strula och hon börjar suga av mig i duschen, jag drar upp henne för att inleda penetrationen, då säger jag av någon OUTGRUNDLIG jävla anledning "fan vad du påminner om en tjej, "namn" som jag hållt på med i sverige", hon frågar ju dirr om jag har en tjej i sverige och jag svarar "njaaaaaeeeoooo, tyyyyyp kanske nåt sånt", VILKET JAG INTE HADE!!

Antar att jag bara blev så ställd över att hon frågar om jag har brud efter att hon precis haft min kuk i halsen.

Försökte rädda situationen genom att säga att vi inte hade haft kontakt på flera månader och att vi aldrig varit ihop och sånt hahah, det slutade med att vi stod nakna i duschen och hade ett djupt samtal om kärlek och respekt i nån timme, slutade med att jag inte fick knulla även fast vi sov i samma 90cm soffa nakna....
Värt att tillägga är att hon tyckte jag var en superbra och ärlig kille som trots att jag var full, kåt, toppad och stekt inte hade knullat henne, jag tyckte inte att jag var en superbra kille.

Jaja då lärde man sig iaf att faaaaan aldrig ens nämna ordet tjejer när man har ett knull pågång!

Men hela grejen var fortfarande så jäääääävla värt det pga min polares min när han kom in med sånt här uttryck efter tjejen " ", övertygad om att få knulla, vilket på 0.1 sek förändrades efter han lagt ögonen på min ståtliga kuk till något sånt här " "!
Senast redigerad av Bannadkille 2011-04-10 kl. 18:03.
Citera
2011-04-10, 18:04
Medlem
en sjuk diss var en gång när jag dansa upp bakom en snygg tjej.. Hon dansar imot o kollar på sin tjejkompis. Tjejkompisen vickar på huvudet (att ja inte var snygg) sen gick dem båda.. HAHa jag bara okej? Hon kolla inte ens på mig utan gick på vad hennes kompis tyckte..
Citera
2011-04-10, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky_
Min första kärlek stampade på mitt hjärta med stilettklackar

Jag var 14-15 och hade en flickvän jag var så sjukt kär i.
Hon skulle ha födelsedagsfest hemma i sin villa, var en del folk och fylla.
Märkte att hon var kylig mot mig hela kvällen, sen konfronterade hon mig och dumpade mig mitt i allt. 30 minuter senare strular hon upp en av mina närmsta polare på festen. Det kändes, första kärleken också fy fan

Hämnden ca 6 månader senare.

Jag hade kommit över denna hemska flicka och till och med haft ett förhållande efteråt med en annan tjej som ledde till att jag blev av med oskulden. Detta gjorde att mitt ex blev slynigt intresserad av mig. Vi var på någon slags utefest i nån håla. Vi fick kontakt igen och strulade. Jag lyckades ta hennes oskuld på en gräsmatta i en park, sov hos henne och knullade henne igen. Dagen efter trodde hon att vi hade blivit tillsammans och berätta att hon var kär på nytt. Men jag gav henne dissen.
And it felt gooooood

Hahaha fy fan vad bra!
Citera
2011-04-10, 22:16
Medlem
0bbAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.A.D.
Ska börja med att säga att det här är en grym tråd!
Några dissar från ungdomens kåtrusiga äventyr;
En av mina kompisar från den tiden hade skaffat en flickvän och jag träffade henne och hennes kompis. Efter några veckor kommer min kompis flickvän fram till mig och säger att hennes kompis vill bli ihop med mig. Jag var egentligen inte intresserad av henne men jag hade bara legat med en tjej en gång innan dess som dessutom var ett stort fail då brudens morsa kom hem just som jag drog av henne trosorna. Och hon hade en hyfsad kropp (hästtjej). Pga av mitt ointresse så blir det inte så mycket av det, jag försökte få av henne kläderna några gånger men lyckades inte "komma innanför trosorna". Jag hade just börjat fundera på hur jag skulle avsluta det hela då min kompis berättar att han blivit dumpad (av en sjukt dålig anledning tjejen sa nåt i stil med; jag är sjuk). Några timmar senare ringer min flicka upp och gör slut. Jag är inte så upprörd men jag frågar varför. "Min häst är förkyld" sa hon. Kan inte låta bli att tro att enda anledningen till att hon gjorde slut var för att hennes kompis gjorde det.

En tjej (det misslyckade ligget ovanför) ringer en dag upp mig och frågar om det är okey att hon har två pojkvänner samtidigt. Jag säger att antingen tar hon mig eller den andra. Efter några timmars betänketid ringer hon upp igen och säger att hon inte kan välja, hon gillar oss båda.
Varpå jag (i trevliga ordalag) ber henne dra åt helvete.
Sedan går jag ut och slänger ringen (ja, vi hade en sådan) i Ångermanälven.

sedan hade man ju några förhållanden sam bara rann ut i sanden.
HAHAHA Var det downisar ni dejtade?!
Citera
2011-04-10, 22:23
Medlem
Ganymedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannadkille
du kan inte läsa märker jag, synd om dig...

"De värsta dissar VI FÅTT"

Nåja, min självdiss gick iaf snabbare än din
Senast redigerad av Ganymede 2011-04-10 kl. 22:34.
Citera
2011-04-10, 23:44
Medlem
BLlNDs avatar
Jag gick i 9an och hade börjat träffa en yngre tjej allt oftare på rasterna. Vi pratade och hade kul ihop på ett vänskapligt stadie, men jag ville mer Hon var nämligen i mångas ögon (inte bara mina egna) en 8/10 poängare.

Nybörjarhunter som jag var så bad jag en tjejkompis om hennes nummer för att kunna överraska med ett sms Skickade till slut iväg smset som löd något i stil med:
"Hej det är BLlND, hur är läget?"

Fick inget svar och dagarna som följde undvek hon mig i skolan. Henne väninna förklarade att hon inte tyckte om att jag hade fått tag på hennes nummer. Jag förklarade att jag hade fått numret av min tjejkompis och att jag inte hade några onda avsikter med "hur är läget?"
Det blev i alla fall bara värre och jag gav upp henne.

Detta var väl en slags diss ^^
Citera
2011-04-11, 14:12
Medlem
6its avatar
Gick fram till en brud på dansgolvet. Fick ett fuck you finger. Sen dess raggar jag aldrig på krogen.
Citera
2011-04-11, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0bbA
HAHAHA Var det downisar ni dejtade?!
Näe, knappast. Däremot 12-13 åriga bitchar med ett sjukligt intresse för hästar.
Citera
2011-04-11, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganymede
Nåja, min självdiss gick iaf snabbare än din

Haha det kan man verkligen säga, sorry för det dryga inlägget förresten! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in