Jag dissade mig själv stenhårt på en fest i utlandet för några år sedan.
Jag och min polare var båda tända på samma tighta blondin, jag bjöd med henne på fest till ett stort hus med pool och sånt.
Spriten, laddet och gräset flödade, lite liberalare land än sverige hehe, och allt flöt på bra med mig och bruden, kände att jag vann över polaren hehe.
Hur som helst så badade vi i poolen och hade oss, men det var ju sent på natten så man blev riktigt jävla kall efter att ha badat, så jag skulle gå upp på övervåningen för att duscha, då har bruden följt efter mig och precis när jag ska stänga dörren så öppnas den, där står bruden och frågar om hon får göra mig sällskap, fuck yeah, klaaaaart att hon fick!!
Blev ännu bättre av att min polare i sin tur hade följt efter tjejen upp till duschen, så när han följde efter henne in i badrummet så stod jag redan där naken med ribba hahahah!!

(
Han såg riktigt snopen ut och vände på klacken, han förnekade att han kom ihåg det dagen efter! 
)
Hur som helst så börjar vi strula och hon börjar suga av mig i duschen, jag drar upp henne för att inleda penetrationen, då säger jag av någon OUTGRUNDLIG jävla anledning "
fan vad du påminner om en tjej, "namn" som jag hållt på med i sverige", hon frågar ju dirr om jag har en tjej i sverige och jag svarar "njaaaaaeeeoooo, tyyyyyp kanske nåt sånt", VILKET JAG INTE HADE!!
Antar att jag bara blev så ställd över att hon frågar om jag har brud efter att hon precis haft min kuk i halsen.
Försökte rädda situationen genom att säga att vi inte hade haft kontakt på flera månader och att vi aldrig varit ihop och sånt hahah, det slutade med att vi stod nakna i duschen och hade ett djupt samtal om kärlek och respekt i nån timme, slutade med att jag inte fick knulla även fast vi sov i samma 90cm soffa nakna....
Värt att tillägga är att hon tyckte jag var en superbra och ärlig kille som trots att jag var full, kåt, toppad och stekt inte hade knullat henne, jag tyckte
inte att jag var en superbra kille.
Jaja då lärde man sig iaf att faaaaan aldrig ens nämna ordet tjejer när man har ett knull pågång!
Men hela grejen var fortfarande så jäääääävla värt det pga min polares min när han kom in med sånt här uttryck efter tjejen "

", övertygad om att få knulla, vilket på 0.1 sek förändrades efter han lagt ögonen på min ståtliga kuk till något sånt här "

"!