2010-09-07, 18:30
Medlem
mizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vilken liten kuk du har. Det var ju inte allt för kul och höra.

OT, men jag kom att tänka på en kille jag träffade några gånger i slutet på 90-talet. Varje gång jag såg hans kuk började jag skratta. Kunde inte hjälpa det, och kunde inte sluta. Ändå lät han mig se den 3-4 ggr.. Sen valde han att bryta med mig. Stackarn.
Citera
2010-09-07, 18:59
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mizzz
OT, men jag kom att tänka på en kille jag träffade några gånger i slutet på 90-talet. Varje gång jag såg hans kuk började jag skratta. Kunde inte hjälpa det, och kunde inte sluta. Ändå lät han mig se den 3-4 ggr.. Sen valde han att bryta med mig. Stackarn.

Det där hände mig när jag var 17 och hon 22. Och det var måååååååånga år sedan. Skulle det hända i dag igen så skulle jag slå sönder tjejen totalt. Och jag skiter i konsekvenserna av mitt handlande också. Nu behöver ni inte göra om tråden till en "mr.demon" slår tjejer tråd.
Citera
2010-09-07, 19:21
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Det där hände mig när jag var 17 och hon 22. Och det var måååååååånga år sedan. Skulle det hända i dag igen så skulle jag slå sönder tjejen totalt. Och jag skiter i konsekvenserna av mitt handlande också. Nu behöver ni inte göra om tråden till en "mr.demon" slår tjejer tråd.
Haha, anger management? Nej men det är rätt, stryk ska de ha!!
Ont; Jag sa "Jag älskar dig" till en tjej jag var tillsammans med i typ, 4an-5an. Hon svarade "Jag med." och gjorde slut dagen efter.
Citera
2010-09-07, 19:25
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
Haha, anger management? Nej men det är rätt, stryk ska de ha!!
Ont; Jag sa "Jag älskar dig" till en tjej jag var tillsammans med i typ, 4an-5an. Hon svarade "Jag med." och gjorde slut dagen efter.

Nej, verkligen inte. Men skulle en kvinna mot mig idag, nu när jag är vuxen vara så respektlös mot mig, så skulle jag aldrig ta det. Har aldrig sagt till någon jag har knullat med att det känns som att bada badkar, även fast man kankse har velat lbland.
Citera
2010-09-07, 19:30
Medlem
Citat:
Nej, verkligen inte. Men skulle en kvinna mot mig idag, nu när jag är vuxen vara så respektlös mot mig, så skulle jag aldrig ta det. Har aldrig sagt till någon jag har knullat med att det känns som att bada badkar, även fast man kankse har velat lbland.

Onödigt att slå sönder människan. Jag hade personligen låtsas oberörd, fortsatt med att gå ner och börja slicka henne för att sedan ursäkta mig och sluta pga att hon luktade fisk mellan benen.
Då hade hon garanterat mått sämre än mig. Brudar brukar dock inte klaga på mitt bihang.
Citera
2010-09-07, 19:49
Medlem
Zöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatisskalar1
Onödigt att slå sönder människan. Jag hade personligen låtsas oberörd, fortsatt med att gå ner och börja slicka henne för att sedan ursäkta mig och sluta pga att hon luktade fisk mellan benen.
Då hade hon garanterat mått sämre än mig. Brudar brukar dock inte klaga på mitt bihang.
Oj oj oj, har vi mr.FB-kuk här i tråden? Bra hämndaktion f.ö, men hon hade nog ändå mått sämre av lite stryk...
Citera
2010-09-07, 20:11
Medlem
Respons51s avatar
I mina ögon har min kuk alltid varit en FB-kuk men till min förvåning har jag fått höra annat ett fler tal gånger under min ungdom.
Saker som:
Flicka,1 - "nej men oj!? Jag: "Vadå?" Flicka - "nej, inget.. men du jag har lite brottom hem"
Detta var en efter ett hemsläp från korgen då hon drog av min kalsongerna...
Flicka,2 - "uhm är det nått fel?" Jag: "Nej, verkligen inte vadå!?" Flicka,2 - "Den står ju inte upp, är jag inte attraktiv nog? Jag: pinsam tystand... (den stod ju upp hårade än någonsin)

Dessa är dem mest pinsamma jag har varit med om i mina dagar i alla fall.
Citera
2010-09-07, 20:12
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revole
Ja, det var helt uppenbart ett shit test.

Haha, inte omöjligt. Vi var faktiskt tillsammans något år i mellanstadiet
Citera
2010-09-07, 20:19
Bannlyst
Enda och första dissen jag fått var när jag hade börjat läsa seduction, vilket var i 7an. Tyckte att en tjej i skolan var grymt söt och ville gå fram och prata med henne. Hon satt ensam på en bänk och SMS:ade och jag tog min chans efter väldigt många varv runt skolan med en tjej kompis som "pushade" mig att gå fram och prata med henne. Var väldigt nervös och osäker, samt inget självförtroende överhuvudtaget. Att gå fram till en tjej var som att möta döden tyckte jag då. Gick fram och satte mig bredvid henne (så långt ut på bänken som bara möjligt, more or less ) och började svettas som fan. Hon tittade konstigt på mig och jag tittade med en nervös flackande blick på henne. Hon tittade bort rätt snabbt.

"Hej" sade jag efter ca. 10 minuters tystnad.
"Hej"
"Jag känner igen dig, gick vi på samma dagis?"
"Gick inte på dagis. Gick hos en dagmamma."
"Aha, jag med!" sade jag.
*tystnad i ca 10 minuter*
"Min lektion börjar nu så måste dra" sade hon.
"Okej, kan jag få ditt nummer?"
"Nej."
"Aha, varför det?"
"Därför. Hejdå."
"Din msn då?"
"Okej.."
*hon skrev ner sin adress på ett papper*
"Tack!"

Sen sa hon inget och gick på lektion. Var helt fanatisk och väntade på att få komma hem så jag kunde få adda henne. Addade henne, hon var aldrig online! Dvs att hon antagligen gav mig en påhittad adress. Men vad visste jag? Adressen var (har jag för mig) något i stil med hej1232@hotmail.com haha.
Citera
2010-09-07, 20:29
Medlem
mizzzs avatar
Citat:

OT igen, men killen vars nakna kropp/kuk jag skrattade åt.. han hade inte särskilt liten. Jag menade inte att vara respektlös, jag tror bara det var något nervöst som upprepade sig eftersom det råkade bli så första gången.. Har sett betydligt mindre kön - fulare också - men inte skrattat så åt någon annan, ever! (Blir full i skratt bara jag tänker på hur jag skrattade åt honom, samtidigt som jag skäms för att jag gjorde så!)
Citera
2010-09-07, 20:50
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Respons51
I mina ögon har min kuk alltid varit en FB-kuk men till min förvåning har jag fått höra annat ett fler tal gånger under min ungdom.
Saker som:
Flicka,1 - "nej men oj!? Jag: "Vadå?" Flicka - "nej, inget.. men du jag har lite brottom hem"
Detta var en efter ett hemsläp från korgen då hon drog av min kalsongerna...
Flicka,2 - "uhm är det nått fel?" Jag: "Nej, verkligen inte vadå!?" Flicka,2 - "Den står ju inte upp, är jag inte attraktiv nog? Jag: pinsam tystand... (den stod ju upp hårade än någonsin)

Dessa är dem mest pinsamma jag har varit med om i mina dagar i alla fall.
ouch.. sa du något efter tystnaden?
Citera
2010-09-07, 20:53
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer
Hmm... aldrig blivit dissad, hur känns det??? Att bli dissad innebär att man snubblat över någon som är smartare och intelligentare än en själv, det har faktiskt aldrig hänt, vilken tanke...

Jag är bäst, hade redan misstankar om det!

Dissa mig please!

Tyst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in