Enda och första dissen jag fått var när jag hade börjat läsa seduction, vilket var i 7an. Tyckte att en tjej i skolan var grymt söt och ville gå fram och prata med henne. Hon satt ensam på en bänk och SMS:ade och jag tog min chans efter väldigt många varv runt skolan med en tjej kompis som "pushade" mig att gå fram och prata med henne. Var väldigt nervös och osäker, samt inget självförtroende överhuvudtaget. Att gå fram till en tjej var som att möta döden tyckte jag då. Gick fram och satte mig bredvid henne (så långt ut på bänken som bara möjligt, more or less

) och började svettas som fan. Hon tittade konstigt på mig och jag tittade med en nervös flackande blick på henne. Hon tittade bort rätt snabbt.
"Hej" sade jag efter ca. 10 minuters tystnad.
"Hej"
"Jag känner igen dig, gick vi på samma dagis?"
"Gick inte på dagis. Gick hos en dagmamma."
"Aha, jag med!" sade jag.
*tystnad i ca 10 minuter*
"Min lektion börjar nu så måste dra" sade hon.
"Okej, kan jag få ditt nummer?"
"Nej."
"Aha, varför det?"
"Därför. Hejdå."
"Din msn då?"
"Okej.."
*hon skrev ner sin adress på ett papper*
"Tack!"
Sen sa hon inget och gick på lektion. Var helt fanatisk och väntade på att få komma hem så jag kunde få adda henne. Addade henne, hon var aldrig online!

Dvs att hon antagligen gav mig en påhittad adress. Men vad visste jag? Adressen var (har jag för mig) något i stil med hej1232@hotmail.com haha.