Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-05, 17:27
  #133
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Oj nej, du är större än mig vad farligt!
Själv tar inte jag några genvägar när det kommer till min träning, alla är inte så blåsta i huvudet som sätter sin hälsa på spel och missbrukar AAS för att uppnå sitt mål snabbare och få en badboy status.

Men att klaga på andra människors vägar är inte att vara blåst i huvudet då? Finns många som missbrukar steroider för en annan orsak, att vara större än vad det naturliga tillåter en.
Citera
2010-09-05, 17:38
  #134
Medlem
asdhundrafogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Lönar sig, joo i muskelmassa kanske. Men till priset av vad? förkortad livslängd med 10-20 år?, kanske inte är nått att bry sig om då utseendet är allt.

man vill inte leva längre än 55-60 ändå så, plus att om man verkligen gillar bb så offrar man en del för det
Citera
2010-09-05, 17:58
  #135
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Oj nej, du är större än mig vad farligt!
Du vet ingenting om mig.

Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Själv tar inte jag några genvägar när det kommer till min träning, alla är inte så blåsta i huvudet som sätter sin hälsa på spel och missbrukar AAS för att uppnå sitt mål snabbare och få en badboy status.
Citera
2010-09-05, 18:01
  #136
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Lönar sig, joo i muskelmassa kanske. Men till priset av vad? förkortad livslängd med 10-20 år?, kanske inte är nått att bry sig om då utseendet är allt.
Det kanske är priset man får ta då. Men för övrigt så är det positivt för blodlipidproteinprofilen med 19-nortestosteron. Dessutom kör jag inte så höga doser, än.

Å andra sidan så är det skillnad på att vara vid liv och att verkligen leva. Jag preppar hellre tills jag är 70 än är utan det och lever tills jag är 80.

Man tar ju risker, att åka bil är också en risk och betydligt dödligare och farligare än AAS, men folk gör det ändå. (ja det går att jämföra) Bil är livsfarligt men det är inte AAS.

Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Jo jag säger inte att wow beroende är bättre, är fan sämre då man har noll socialt liv.
Tycker jag också.

Citat:
Ursprungligen postat av 6it
ofta du skämta , du e bara rejelt ångerfull.
Citera
2010-09-05, 18:11
  #137
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Du vet ingenting om mig.
Och du vet ingenting om mig, då fick vi ett fint litet avslut.

Citera
2010-09-05, 20:55
  #138
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Jag vill bli stor för att skrämma bort alla tjejer. Men det kanske bara är jag? Nej, skämt åsido, Coleman och Arnold är kul att titta på, men att släpa runt på det hela dagarna skulle nog inte va paradiset direkt.
Citera
2010-09-05, 21:10
  #139
Medlem
jugbandbluess avatar
tjejer gillar muskler, och "badboys", till en gräns. dom vill ha någon som kan springa efter en väskryckare, inte en belgian blue som orkar springa tio meter och sen flåsar ihjäl sig.
Citera
2010-09-05, 21:17
  #140
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tjejer gillar muskler, och "badboys", till en gräns. dom vill ha någon som kan springa efter en väskryckare, inte en belgian blue som orkar springa tio meter och sen flåsar ihjäl sig.

Tönt.
Citera
2010-09-05, 21:41
  #141
Medlem
6its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Tönt.

Är man en tönt om man inte tycker som dig?
du tror du är nått va?
Citera
2010-09-05, 21:47
  #142
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tjejer gillar muskler, och "badboys", till en gräns. dom vill ha någon som kan springa efter en väskryckare, inte en belgian blue som orkar springa tio meter och sen flåsar ihjäl sig.
Ja jo klart det finns en gräns, men så stor blir man inte ens på flera års preppande och rigörost tränande. Det samma gäller ju stora bröst för oss killar, ingen vill ju ha rattar på 70kg vardera precis.

Ja alla killar gillar större bröst, men visst är det bra med mindre också, men större hade alltid varit bättre om formen var den samma.
Citera
2010-09-05, 21:55
  #143
Medlem
MorningBreeze_s avatar
skrev nåt ändrade mig höhö
Citera
2010-09-05, 22:38
  #144
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Är man en tönt om man inte tycker som dig?
du tror du är nått va?

Nej. Visst alla får ha olika uppfattningar, men att man bara skulle kunna springa 10 m bara för att man är bodybuilder är bara absurt.

Väger runt 115kg och fortfarande jävligt snabb.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback