Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-04, 01:56
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThostenFlinck


kan inte se en bodybilder framför mig som:

*står och kockar i köket mat
*lattjar boll med ungarna på stranden
*leker runt i sänghalmen med tösen
*kliar sig själv på ryggen
*är i en fight och lyckas lyfta sina armar för att slå _innan_ den andra gjort det

okej, det var massor med fördomar. men jag fattar verkligen inte grejen med att se ut som en jävla klump .. och för att citera Persbrandt "tillslut går allt bara ut på att knulla". impotenta av allt ni tryckt och en muskelmassa som gör det nästintill omöjligt att ha sex så har ni ju verkligen missat poängen.

Förklara gärna för mig men skippa ord som respekt och tribaltatuering

* "Alla" bodybuilders har ett stort intresse för mat eftersom det är A och O. Därmed kockar man väldigt mycket.
* Inga problem att lattja med bollen så länge man inte lirar i Olympia-klass
* Det knullas på som vanligt. Varför skulle man knulla annorlunda?
* Finns verktyg att klia sig på ryggen med
* Allting handlar inte om att kunna vinna en fight eller dela ut slag. Jag har respekt för den som klarar av att ta emot slag, inte den som delar ut dem.
__________________
Senast redigerad av B.B.T.L 2010-12-04 kl. 02:02.
Citera
2010-12-04, 02:04
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockmeister
Ingen sport, eller vad ni väljer att kalla det, skall väl innebära att man måste knarka sönder sig på steroider, hormoner och mediciner och få organ så stora så magen väller ut som på en gravid...

Det handlar om att tänja på gränserna och se hur långt en människa kan komma. Har man gett sig in i leken får man leken tåla. Bodybuilders skiter i om dom dör när dom är 65, sålänge dom når dom målen dom vill. Har du inte kollat på Jay Cutlers filmer (världens smartaste och mest sympatiska bodybuilder genom tiderna) så borde du göra det och komma tillbaka sen.
Allt han vill i livet är att vinna Mr Olympia Flest gånger och sätta sitt namn ännu starkare i historian.

Dessutom är bodybuilding KNAPPAST den enda sport där det dopas hejvilt. ALLA sporter i USA. Försök att komma till världseliten i 100m utan doping these days, ROFL!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback